کد خبر : 1788164 | 05 آبان 1400 ساعت 09:42 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: بی‌نقص نبودیم اما پیروزی مهمی بود

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، معتقد است تیمش در بازی برابر تورینو بی‌نقص ظاهر نشده اما کسب پیروزی اهمیت بسیاری برای آنها داشته است.

ژیرو: بی‌نقص نبودیم اما پیروزی مهمی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو میزبان تورینو بود و موفق شد با تک گل اولیویه ژیرو در این بازی به برتری برسد.

آنها با کسب پیروزی در این بازی و در فاصله سه روز پس از برد 2-4 برابر بولونیا در روز شنبه، موفق شدند نهمین پیروزی در 10 بازی ابتدایی رقابت‌های لیگ ایتالیا را به ثبت برسانند و این اتفاق برای دومین بار در تاریخ باشگاه میلان رخ داده است.

ژیرو پس از سوت پایان بازی به DAZN گفت:« من فکر می‌کنم که ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تورینو تیمی قوی است است، آنها تکل‌های بسیار خشنی می‌زدند و برمر این کار را بسیار انجام داد چون دفاعی عالی است. من بسیار خوشحالم چون ما از اول بسیار خوب کار کردیم و تورینو واقعا فرصت گلزنی زیادی به دست نیاورد. این یعنی ما در دفاع بسیار منسجم ظاهر شدیم و این سه امتیاز را به دست آوردیم، این اتفاق از هر چیزی مهم‌تر است.»

 

1658340

 

میلان در حالی موفق به ثبت رکورد 9 پیروزی از 10 بازی اول لیگ شده که بحران مصدومیت یکی از اصلی‌ترین مشکلات این تیم در فصل جدید بوده است.

ژیرو در این باره اضافه کرد:« این چیزی است که من واقعا درباره تیم دوست دارم، خصوصا وقتی در خانه بازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم هواداران را با انرژی و اشتیاق بسیار خوشحال کنیم. گاهی می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم، امشب همه چیز بی‌نقص نبود اما ما سه امتیاز را از این بازی به دست آوردیم و این در حالی است که تورینو رقیب بسیار دشوار و سرسختی بود.»

دیدگاه‌ها