کد خبر : 1788167 | 05 آبان 1400 ساعت 10:06 | 43.4K بازدید | 2 دیدگاه

طارمی: این نتیجه بد است؛ جبران می‌کنیم

با حضور مهدی طارمی در ترکیب پورتو تماشاگران این تیم انتظاری جز برد ندارند. اما در مسابقه ای که مهدی طارمی روی نیمکت می نشیند می توان منتظر هر نتیجه ای بود.

طارمی: این نتیجه بد است؛ جبران می‌کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، بعید است سرمربی پورتو بازی با سانتاکلارا تیم هفدهم جدول را دست کم گرفته باشد؛ مسابقه ای در چارچوب لیگ کاپ و به همین بهانه از ابتدای مسابقه به مهدی طارمی بازی نداده باشد. سرمربی پورتو می خواست به خاطر فشردگی بازی ها به چند بازیکن تیمش از جمله مهدی طارمی استراحت بدهد. به خصوص که در روزهای فیفا مهاجم تیم ملی فوتبال  ایران باید در بازی با لبنان و سوریه هم به میدان برود. در نهایت زمانی که پورتو نتیجه را عقب افتاد چاره ای نبود که مهره های تاثیر گذار پورتو از جمله مهدی طارمی یکی پس از دیگری وارد میدان شوند. مهدی طارمی یک گل زد اما نتوانست مانع از شکست 3-1 تیمش در این دیدار شود. 

 

مهدی طارمی بعد از این بازی خطاب به خبرنگاران گفت: ممنونم از شما، این نتیجه‌ای نبود که ما می‌خواستیم. ما موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم ولی بدشانس بودیم. به نظرم این نتیجه برای ما خیلی بد است ولی ما ادامه خواهیم داد که در آینده آن را جبران کنیم.من اینجا می‌خواهم از تماشاگران تشکر کنم که برای دیدن مسابقه ما به اینجا آمدند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی ما برای درخشش پورتو به مبارزه ادامه خواهیم داد و خواهیم جنگید.

 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص فشردگی بازی های پورتو و اینکه تیم مجبور است در فاصله کمتر از یک هفته به میدان بیاید؛ گفت: این طبیعی است. ما پورتو هستیم و باید در چنین شرایطی باشیم.برای ما چنین چیزی اصلا عجیب نیست.همانطور که شما گفتید، خیلی سخت است. فشار زیادی دارد و سفرهای متعددی را به همراه خواهد داشت. این به هر حال فوتبال است و ما باید انجامش دهیم.

دیدگاه‌ها