کد خبر : 1788173 | 05 آبان 1400 ساعت 10:44 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

با تعامل با باشگاه‌ها از آسیب به آنها جلوگیری می‌کنیم

محمدی: با برنامه‌ریزی مناسب به المپیک صعود می‌کنیم

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و استقلال اکنون در قامت سرپرست تیم المپیک ایران در کنار مهدی مهدوی‌کیا کار را دنبال می‌کند.

محمدی: با برنامه‌ریزی مناسب به المپیک صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد محمدی که بعد از پایان دوران بازی با دریافت مدرک مربیگری همچنان دور از فوتبال بود، به پیشنهاد مهدوی‌کیا کار را به عنوان سرپرست تیم امید دنبال کرده است. تیمی که در اولین جدال خود با 4 گل موفق شد از سد نپال بگذرد. 

 

سرپرست تیم امید درباره نتیجه به دست آمده برابر نپال می‌گوید: خدا را شکر توانستیم گام اول را محکم برداریم و این پیروزی در بازی نخست می‌تواند از لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم کمک کند به خصوص که بازیکنان ما جوان هستند و از لحاظ روحی باید در بهترین شرایط قرار بگیرند. ای کاش بازی از صدا و سیما پخش می‌شد چون این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند. اگر این بازی پخش می‌شد، بچه‌ها دلگرمی بیشتری به دست می‌آوردند. آنها جوان هستند و نیاز به حمایت بزرگترها و رسانه‌ها دارند.

 

محمدی با اشاره به این موضوع که این تیم در آینده با هماهنگی بیشتر، شرایط بهتری را دنبال خواهد کرد گفت: بچه‌های تیم ملی زمان زیادی کنار یکدیگر نبودند. مهدی مهدوی‌کیا در روز آخر هم تیمش را به صورت کامل در اختیار نداشت و ما با 20 بازیکن به تاجیکستان اعزام شدیم. 3 بازیکن ما هم از روز گذشته به تیم اضافه شدند زیرا درگیر باشگاه‌های خودشان بودند. ما در نیمه اول یک پنالتی از دست دادیم و بیشتر از 7، 8 موقعیت از دست دادیم و با تدابیر کادر فنی و زحمت بازیکنان در نیمه دوم 4 گل به ثمر رساندیم. این را هم در نظر بگیرید تیم‌هایی مثل نپال که در سیدبندی آسیا که در سید 4 قرار دارند در مقابل تیم‌هایی مثل ایران که از قدرت‌های آسیا هستند، فقط به دفاع کردن فکر می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند، درواقع آنها به دنبال فوتبال بازی کردن نیستند و بیشتر می‌خواهند یک مساوی کسب کنند. البته این را هم بگویم که سطح میزبانی مسابقات بسیار ضعیف است.

 

1658346

 

وی درباره اینکه آیا باشگاه‌ها با تیم ملی امید همکاری کردند یا خیر، می‌گوید: ما با اکثر باشگاه‌ها تعامل بسیار خوبی داشتیم و آنها بازیکنان خودشان را در اختیار تیم ملی گذاشتند. تمام تلاش ما این است که با تعاملی که با باشگاه‌ها داریم، آنها کمترین آسیب را ببینند.

 

محمدی درباره عدم صعود تیم امید ایران به المپیک و طلسم این رقابت‌ها طی نیم قرن گفت: ما با این دیدگاه به تیم ملی امید نیامیده‌ایم و می‌خواهیم از اشتباهات دوره‌های قبلی تجربه کسب کنیم. هدف این کادر فنی راهیابی به المپیک پیش‌رو است. خدا را شکر تا آن موقع هم 3 سال زمان داریم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی خوب، به این مهم دست پیدا کنیم.

 

سرپرست تیم ملی امید در خصوص اینکه تیم ملی بازیهای تدارکاتی مناسبی پیش از شروع مسابقات نداشته است، گفت: نمی‌توانستیم با چند بازیکن بازی دوستانه انجام دهیم و بازیهای آسانی مثل دیدار با نپال برای ما بازی تدارکاتی محسوب می‌شود. از برنامه‌ای که از کادر فنی دیدم، بازیهای دوستانه و اردوهای بسیار خوبی تدارک دیده شده است. این جوانها در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت و مطمئن باشید آینده تیم ملی بزرگسالان را تامین خواهند کرد. جا دارد از حمایت‌های رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه نیز تشکر کنم که در این مدت کنار تیم ملی امید بودند.

دیدگاه‌ها