کد خبر : 1788178 | 05 آبان 1400 ساعت 10:55 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح گلزن پیکان درباره شادی گل برابر استقلال

شادی گل مهاجم جدا شده استقلال از این تیم در جدال تدارکاتی برابر این تیم با حواشی زیادی همراه بود که او به توضیح این موضوع پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح که در تابستان در لیست استقلال قرار نداشت و مجبور به جدایی از این تیم شد، در دیدار تدارکاتی مقابل این تیم شادی گلی مشابه سوارز بعد از گلزنی به بارسلونا به نمایش گذاشت که حواشی زیادی بهمراه داشت. او در ابتدای صحبت‌هایش درباره دیدار برابر هوادار تهران و برتری مقابل این حریف گفت: بازی سنگین و سختی پیش رو داشتیم ولی با تمریناتی که به مدت 50 روز پیش از مسابقات لیگ انجام دادیم تیم هماهنگی داریم که حتی در بازی اول فصل هم تیم موقعیت‌های زیاد ایجاد کرد هرچند بدشانس بودیم و موفق به گلزنی نشدیم. در بازی دوم خداراشکر آنچه که کادرفنی می‌خواست را انجام داد تا نتیجه لازم را کسب کنیم. 

 

مهاجم 21 ساله پیکان درمورد اولین گلزنی در لیگ برتر گفت: در تیم امیدهای تهران مهاجم بودم که شکرخدا آقای گل شدم ولی در رده بزرگسالان هافبک چپ بازی می‌کنم. این زحمت بچه‌ها بود و خداراشاکرم که موفق به گلزنی شدم. امیدوارم که برای تیم و باشگاه مثمرثمر باشم و این روند ادامه داشته باشد.

 

1658349

 

فلاح درباره جدایی از استقلال و پیوستن به پیکان گفت: من سهمیه زیر 23 سال هستم و امکان نداشت برای تیم امید استقلال بازی کنم. اینطور قسمت شد و شرایط وجود داشت که به پیکان بپیوندم. اینجا شرایط برای بازی کردن بیشتر مهیاست و امیدوارم که خودم را در جواب اعتماد کادرفنی و آقای حسینی نشان بدهم. من از کسی دلخوری ندارم و برای تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت دارم چون شروع دوران حرفه‌ای‌ام را مدیون این باشگاه هستم و همیشه برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

مهاجم جوان درمورد شایعات پیرامون شادی گلش در بازی دوستانه مقابل استقلال هم گفت: من هم شنیدم که می‌گفتند این شبیه به شادی گل سوارز برای رونالد کومان بود ولی اصلا به این شکل نبود. هرگز چنین قصد و نیتی نداشتم و یک شادی گل خاصی بود که با یکی از دوستانم هماهنگ کرده بودم. به غیر از این هیچ موردی دیگری وجود نداشت که بخواهم به کسی بی احترامی کنم و همانطور که گفتم برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

 

بازیکن تیم پیکان درمورد اهداف این تیم در فصل جاری گفت: فکر می‌کنم امسال با تیمی که کنار هم داریم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. امسال هم تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و امیدواریم که یک رتبه عالی به دست بیاوریم و باعث سربلندی باشگاه و مجموعه پیکان شویم.

دیدگاه‌ها