کد خبر : 1788186 | 05 آبان 1400 ساعت 11:19 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت دوباره ایران برای تسلط بر حریفان

گزارش فیبا از مسابقات مقدماتی جام جهانی

تیم ملی بسکتبال ایران توانسته به جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی راه پیدا کند و این فرصت دوباره‌ای است تا تسلط خود را بر حریفان نشان دهند.

گزارش فیبا از مسابقات مقدماتی جام جهانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، 16 تیم برتر قاره آسیا در روزهای آتی، رقابت خود را در کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2023 آغاز خواهند کرد. سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا در گزارشی به بررسی نحوه صعود این 16 تیم به مرحله نهایی پرداخته و در مورد تیم ملی ایران نوشته:
 

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2019 برای ایران، فراز و نشیب‌های زیادی داشت اما در نهایت به صعود تیم ملی به المپیک ختم شد.

 

ایران همچنان یکی از تیم‌های برتر آسیاست، همانطور که بیش از یک دهه است این برتری را حفظ کرده است. بنابراین، هدف تیم ایران در مسابقات پیش رو، باز هم راهیابی به جام جهانی آینده خواهد بود.

 

اگر چه ایران طبق پیش‌بینی‌ها در صدر گروه E قرار گرفت اما این صدرنشینی، سخت‌تر چیزی بود که اکثر هواداران انتظار داشتند. تیم ملی بسکتبال ایران در بیشتر بازی‌های خود توانست قاطعانه پیروز شود اما برای شکست دادن عربستان در هر دو مسابقه، تلاش بسیار بیشتری کرد و یک شکست تاریخی هم مقابل سوریه داشت.

 

به هر حال، ایران توانسته به جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی راه پیدا کند و این فرصت دوباره‌ای است تا تسلط خود را بر حریفان نشان دهند.

 

تیم ملی ایران در D با قزاقستان، سوریه و بحرین بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها