کد خبر : 1788187 | 05 آبان 1400 ساعت 11:12 | 22.7K بازدید | 14 دیدگاه

رویای غیرممکن بارسا؛ به خدمت گرفتن کلوپ

مدیران بارسلونا علاقه زیادی به حضور یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، روی نیمکت این تیم دارند اما چندان به عملی شدن این اتفاق خوش بین نیستند.

رویای غیرممکن بارسا؛ به خدمت گرفتن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال حاضر شرایط خوبی را تحت هدایت رونالد کومان تجربه نمی‌کنند و در رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا قرار دارند. بسیاری از منابع خبری در اسپانیا نیز باور دارند که مربی هلندی این تیم دیر یا زود اخراج خواهد شد.

گزینه‌های زیادی درباره سرمربی احتمالی بعدی این تیم مطرح شده که در بین آنها نام مربیان نسل جدید چون ژاوی هرناندز و آندره‌آ پیرلو و مربیان باتجربه‌تری چون روبرتو مارتینز و اریک تن هاخ دیده می‌شود.

اما روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که رویای بارسلونا همکاری با یورگن کلوپ است اما آنها مطلع هستند که شانس رخ دادن چنین اتفاقی با توجه به حضور این مربی آلمانی در آنفیلد بسیار کم است.

کلوپ تا سال 2024 با لیورپول قرارداد دارد و پیش از این نیز بارها اعلام کرده بود که دوست دارد تا پایان مدت قراردادش به حضور در این تیم ادامه دهد.

 

1657756

 

او  پیش از این گفته بود که هنوز تصمیمی برای تمدید قراردادش با لیورپول ندارد و می‌خواهد پس از پایان دوران حضورش در این تیم، به استراحتی طولانی‌مدت و یک ساله بپردازد تا در این مدت دیگر گزینه‌هایی که در اختیار دارد را بررسی کند.

کلوپ در طول این مدت عملکرد درخشانی روی نیمکت این تیم داشته و موفق شد این تیم را دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسانده و یک قهرمانی در این رقابت‌ها نیز برای آنها به ارمغان بیاورد. او همچنین به حسرت 30 ساله لیورپول برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر پایان داد.

این در حالی است که بارسلونا در شش سال اخیر حتی به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز راه پیدا نکرده است. آنها همچنین دو فصل است که موفق نشده‌اند در رقابت‌های لالیگا نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و هواداران بارسا از این موضوع بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

دیدگاه‌ها