کد خبر : 1788206 | 05 آبان 1400 ساعت 12:31 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

تعلیق حکم زندان مدافع فرانسوی بایرن مونیخ

حکم شش ماه زندان لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ، در دادگاه اسپانیا به حالت تعلیق درآمد.

تعلیق حکم زندان مدافع فرانسوی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه اسپانیا روز گذشته درخواست تجدیدنظر هرناندز درباره حکم صادر شده برای این بازیکن را مورد بررسی قرار داد.

این مدافع بایرن مونیخ علیرغم دریافت حکم محدودیت در ارتباط که برای هر دوی آنها صادر شده بود، با توافق دوطرفه با نامزدش به میامی سفر کرد. آنها عکس‌هایی از این سفر را نیز منتشر کردند و برخی منابع اعلام کردند که آنها به صورت رسمی در لاس وگاس ازدواج کردند.

این در حالی است که حکم محدودیت در ارتباط برای آنها صادر شده و در پرونده لوکاس هرناندز مورد تایید نیز قرار گرفته بود، هرچند حکم این پرونده درباره نامزدش هنوز تایید نشده و آنها با انجام این کار، عملا حکم صادر شده از سوی دادگاه را زیر پا گذاشتند.

 

1658385

 

این اتفاق ممکن بود باعث محکومیت لوکاس هرناندز به زندان شود. اما دادگاه اسپانیا حکم اولیه شش ماه زندانی که برای این بازیکن فرانسوی صادر شده بود را به حالت تعلیق درآورد.

با این حال هرناندز باید در آینده نیز به خوبی مراقب رفتارش باشد چرا که این حکم تا چهار سال آینده زمان دارد و این یعنی اگر این بازیکن در طول چهار سال آینده هر نوع جرمی مرتکب شود باید شش ماه حبس صادر شده در این پرونده را نیز تحمل کند.

از سوی دیگر جریمه نقدی برای این بازیکن در نظر گرفته شده است. او باید به مدت 240 روز و روزانه مبلغ 400 یورو را به عنوان جریمه پرداخت کند.

دیدگاه‌ها