کد خبر : 1788211 | 05 آبان 1400 ساعت 12:52 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

آن ضربه آخر درست نشست روی پای میلاد؛ 

سهرابیان: این گل‌گهر ذهنیت برنده شدن دارد

مدافع میانی تیم فوتبال گل‌گهر از دلایل شروع خوب این تیم در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و یکم حرف زده است.

سهرابیان: این گل‌گهر ذهنیت برنده شدن دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان در اولین دیدار آبی‌پوشان سیرجانی به دلیل محرومیت غایب بود و در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت، اما در مصاف با فجرشهید سپاسی شیراز به ترکیب اصلی بازگشته بود و یکی از 11 بازیکن اصلی امیرقلعه‌نویی در جریان دومین پیروزی گل گهر در لیگ 21ام بود.


با این بازیکن گفتگویی در رابطه با شرایط تیم فوتبال گل‌گهر داشتیم که لیگ را با کسب دو پیروزی آغاز کرده است. سهرابیان ابتدا از دوران پیش فصل گفت که آبی‌پوشان تقریبا زودتر از بقیه تیم ها کارشان را آغاز کردند: « در پیش فصل با توجه به برنامه‌‍ریزی‌هایی که کادر فنی تیم و مجوعه باشگاه گل گهر انجام داده بودند، خیلی زودتر از بقیه تیم‌ها و به موقع شروع کردیم. تمرینات خوبی در تهران و سیرجان داشتیم و بعد هم اردوی بسیار خوبی در ترکیه برگزار کردیم. بعد هم دو بازی سنگین با تیم های ترکیه ای انجام دادیم. از آن دو بازی تجربیات خیلی خوبی کسب کردیم و به نوعی عیار تیممان مشخص شد. به نظرم حرف برای گفتن در فصل جدید مسابقات زیاد داریم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.» 


سوال بعدی ما از آرمین سهرابیان در مورد پیروزی برابر تراکتور در بازی اول بود که گل گهر فصل گذشته در هر دو مسابقه رفت و برگشت مقابل این تیم باخته بود و عنوان چهارمی را نیز به دلیل تفاضل گل کمتر به قرمزپوشان آذربایجانی واگذار کرد. سهرابیان به این سوال اینطور واکنش نشان داد:« تراکتور تیم خوب، پرهوادار و قابل احترامی است. درست است که برخی از بازیکنان این تیم نرسیده بودند، اما خط جلوی فوق العاده ای داشتند. سال گذشته سر تفاضل گل رتبه چهارم را به این تیم دادیم و هر دو بازی را هم باختیم و امسال گفتیم هر طور شده باید برویم و ببریم. در این فصل هر بازی برای ما فینال است و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا نتایجی که در خور بازیکنا، کادر فنی و مجموع باشگاه گل گهر است را به دست بیاوریم.»

 

مدافع سابق استقلال و سپاهان در واکنش به این سوال که چندین بازیکن نظیر خودش در پنجره تابستانی با پیشنهاداتی از سوی تیم های استقلال و پرسپولیس مواجه بودند ولی ترجیح دادند باگل گهر ادامه بدهند، عنوان کرد:« این دیگر نظر شخصی خود بازیکنان بود. اما باشگاه هم سعی کرد تیم سال گذشته را حفظ کند. چون ما پارسال نتیجه های خیلی خوبی گرفتیم. بچه ها زیاد پیشنهاد داشتند ولی کار خوبی کردند و ماندند تا شاکله اصلی تیم حفظ شود. به آینده خیلی امیداور بودیم و گفتیم اگر یک سال دیگر بمانیم می‌توانیم کارهای بزرگتر انجام دهیم. هدف های بزرگی داریم و امیدوارم بتوانیم به آنها دست پیدا کنیم.»  

 

او سپس در مورد اهداف تیم هم اینطور صحبت کرد:« تیم که حفظ شده و تقویت هم شده. سال گذشته در نقاطی از زمین ضعف داشتیم ولی این بخش ها در فصل جدید تقویت شده است. در جمع خودمان با بچه‌ها که صحبت کردیم، معتقدیم شایسته جایگاهی بهتر از این ها هستیم و در این فصل هر بازی برای ما یک فینال است.»

 

1658402

 

سوال بعدی از آرمین سهرابیان در رابطه با گل فوق العاده میلاد زکی پور در دیدار برابر فجرشهید سپاسی شیراز بود و او با تمجید از هم تیمی خود توضیح داد:« میلاد بازیکنی است که اعتماد به نفس بسیار خوبی دارد و بازی خیلی خوبی انجام داد. هم در دفاع بود و هم در حمله. در تمرینات هم ماشاالله قدرت پای خوبی دارد و آن ضربه آخر هم نشست روی پایش. به این گل نیاز داشت و فکر می کنم میلاد بهترین چپ حال حاضر ایران است.»
از سهرابیان در مورد حضور در اردوی تیم ملی پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد:« اولا اینکه همین نتیجه ها باعث می شود به گل گهر نگاه کنند. تیم ما پارسال نسبت به امسال شخصیت بهتری گرفته و اینکه مدعی هستیم باعث نگاه ویژه به تیم می شود. خودم قبل از هر چیزی دنبال این هستم که برای باشگاهم مثمرثمر باشم و بعد به تیم ملی دعوت بشویم. امیدوارم نگاه ویژه ای هم از سوی آقای اسکوچیچ به تیم ما وجود داشته باشد و حداقل سه چهار بازیکن در اردو داشته باشیم.»

 

سوال پایانی در رابطه با این بود که فصل گذشته هم گل گهر شروع خوبی در مسابقات داشت ولی در ادامه افت کرد. مدافع میانی آبی پوشان سیرجانی در واکنش به این موضوع که چه نکته یا نکات امیدوارکننده‌ای در گل گهر وجود دارد که امکان تکرار این اتفاق را کم می کند، توضیح داد:« ببینید اول اینکه تیم همانطور که گفتم نسبت به سال گذشته تقویت شد است و نکته بعدی اینکه فکر می‌کنم امسال بچه ها از نظر فکری و ذهنی، فکر و ذهن برنده شدن دارند. بچه‌ها هر بازی برای بردن می روند و در واقع مهم‌ترین مسئله به نظرم این است که بچه ها هر بازی را با شخصیت بردن به زمین می روند و دیگر نمی‌خواهیم برخی بازی های سال گذشته که امتیازاتشان به راحتی برایمان از دست رفت، تکرار شود.»

دیدگاه‌ها