کد خبر : 1788215 | 05 آبان 1400 ساعت 12:56 | 46.3K بازدید | 41 دیدگاه

اختلاف در رختکن یونایتد: چرا مگوایر کاپیتان است؟

ستاره‌های منچستریونایتد از شرایط پیش آمده در این تیم راضی نیستند و به عملکرد سایر هم‌تیمی‌ها نیز انتقاد دارند.

اختلاف در رختکن یونایتد: چرا مگوایر کاپیتان است؟

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر پس از شکست 2-4 مقابل لسترسیتی در هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر جلسه‌ آزادی را با حضور بازیکنان برگزار کرده و از آنها خواست که صادقانه درباره شرایط تیم نظر دهند.

حالا تایمز نکاتی از این جلسه را منتشر کرده و مدعی شده که یکی از بازیکنان انتخاب هری مگوایر به عنوان کاپیتان باشگاه تنها شش ماه پس از جذب این بازیکن از لسترسیتی را زیر سوال برده است.

گفته می‌شود یکی دیگر از بازیکنان نیز از عملکرد هم تیمی‌هایش انتقاد کرده و این باور را مطرح کرده که آنها در جلسات تمرینی به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند.

یکی از ستاره‌های تیم که نامی از او برده نشده نیز مستقیما از عملکرد سولسشر انتقاد کرده که حاضر نیست به بازیکنان نیمکت نشینی که در جریان تمرینات درخشان ظاهر می‌شوند فرصت حضور در میدان را بدهد.

 

1658405

 

سرمربی یونایتد متهم شده که تمایلی به بیرون کشیدن ستاره‌هایی که در زمین خوب بازی نمی‌کنند و استفاده از بازیکنانی که در تمرینات خوب ظاهر شده‌اند، ندارد.

شکست خجالت‌آور برابر لسترسیتی پس از باخت 0-5 برابر لیورپول در اولدترافورد به دست فراموشی سپرده شد و گفته می‌شود که پس از این باخت تحقیرآمیز برابر رقیب قدیمی، بحث‌ها در رختکن شیاطین سرخ بسیار بالا گرفته است.

برخی منابع مدعی شده‌اند که بازیکنان به صورت خصوصی توانایی‌های سولسشر و مهارت فنی او در مقایسه با مربیانی چون پپ گواردیولا و یورگن کلوپ را زیر سوال برده‌اند و درز چنین خبرهایی باعث شده که فشارها روی این مربی بیش از پیش افزایش پیدا کند.

منچستریونایتد باید روز شنبه در مقابل تاتنهام قرار بگیرد و علیرغم تمام شایعاتی که درباره مذاکره با مربیان مختلف به گوش می‌رسد، انتظار می‌رود که این مربی نروژی در این دیدار نیز روی نیمکت تیمش بنشیند.

دیدگاه‌ها