کد خبر : 1788225 | 05 آبان 1400 ساعت 14:18 | 23.4K بازدید | 10 دیدگاه

دردسر تمام نشدنی فوق ستاره

تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو در لیسبون

کریستیانو رونالدو مجبور شد زمین تنیس یکی از عمارت هایش در لیسبون را به دستور شهرداری تخریب کند.

تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو در لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو صاحب گران‌ترین آپارتمان شهر لیسبون است؛ آپارتمانی با 300 متر مربع مساحت در منطقه روا کاستیلیو که فوق ستاره پرتغالی برای خرید آن بیش از 7 میلیون یورو پرداخته است.

 

 

1658422

 

 

کریس چند ماه پیش با مشکلات حقوقی شدیدی در مورد این عمارت مواجه شد. در حقیقت رونالدو بدون مجوز یک آلاچیق شیشه ای را در محوطه باز خانه‌اش ساخته و شهرداری لیسبون حکم تخریب این آلاچیق را صادر کرده بود. طبق گزارش نشریه "کوریو دامانیا"، رونالدو 2 هفته فرصت داشت تا این آلاچیق شیشه‌ای که بدون مجوز ساخته شده را تخریب کند. در حقیقت معمار این خانه معتقد است که این آلاچیق نمای خانه را خراب کرده و به همین خاطر به شهرداری لیسبون شکایت کرده بود و خواستار تخریب آن شده بود و در نهایت این امر صورت گرفت.

مانوئل تیبو شهردار لیسبون در این رابطه گفته بود:« رونالدو هیچ مجوزی برای این کار نگرفته و در منزلش که قبلا طرح آن تصویب شده بود، چیزهایی را  ساخته است که برایش مجوز نداشت.»

 

 

1657985

 

 

طبق گزارش نشریه سان رونالدو حالا با مشکلی جدید در مورد یکی دیگر از املاکش مواجه شده است.

رونالدو در کنار عمارت 2.3 میلیون پوندی‌اش در حاشیه یک رودخانه در منطقه‌ای نزدیک به شهر لیسبون به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت یک زمین تنیس و یک کلبه کرده که غیرمجاز بوده و حالا مجبور شده که آنها را تخریب کند.

کریس ضمن پذیرفتن تخلفش قبول کرده که با بولدوز زمین تنیس و سازه جانبی آن که در زمینی با مساحت 1370 متر مربع ساخته شده را تخریب کند.

دیدگاه‌ها