کد خبر : 1788247 | 05 آبان 1400 ساعت 16:35 | 25.2K بازدید | 9 دیدگاه

وینیسیوس را ترجیح می دهم

آنچلوتی دلیل نیمکت نشینی هازارد را فاش کرد

سرمربی ایتالیایی رئال معتقد است وینسیوس در شرایط حاضر می تواند بازیکنی موثرتر از ادن هازارد باشد.

آنچلوتی دلیل نیمکت نشینی هازارد را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که در ابتدای ماه جاری میلادی و در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل تیم ملی فرانسه مصدوم شده بود، دو هفته به سختی تلاش و تمرین کرد تا بتواند برای حضور در بازی مقابل بارسلونا آماده شود.

 

 

1634912

 

 

این پنجمین تقابل رئال مادرید و بارسلونا از زمان پیوستن این بازیکن به جمع کهکشانی‌ها بود که او فرصت پیدا نکرد حتی برای یک دقیقه در آن به میدان برود.

هازارد درواقع به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به رئال آمد اما پیش از آن نیز هشدار داده بود که شباهتی به این بازیکن ندارد و حالا پس از دو سال و سه ماه حتی در یک ال‌کلاسیکو به میدان نرفته تا این موضوع را ثابت کرده باشد.

 

 

1655931

 

 

هازارد که گمان می رفت امسال با کارلو آنچلوتی شرایطی بهتر پیدا کند همچنان نیمکت نشین است و قافیه را کاملا به وینسیوس باخته است.

کارلتو در نشست خبری دیروز خود نیز کنایه ای به ستاره بلژیکی زد و در مورد دلیل نیمک نشینی هایش گفت:«  هازارد بازیکنی بزرگی است و به خوبی تمرین هم کرده اما مشکل او فرم بدنی اش نیست بلکه حقیقت این است که مربی، بازیکنانی دیگر(وینیسیوس) را به او ترجیح می دهد. ادن باید به تلاش ادامه دهد. آیا هازارد می تواند به یکی از بهترین های تیم تبدیل شود؟ بله، مسلماً. او کاملاً از همه ویژگی های یک بازیکن باکیفیت برخوردار استغ کیفیت، انگیزه،... اما باید صبر کند. گاهی اوقات مربی بازیکنانی دیگر را ترجیح می دهد.  هازارد موقعیتی مشابه بنزما، مودریچ، کروس یا کاسمیرو ندارد چون مصدومیت های زیادی داشته و به اندازه دیگران بازی نکرده است.»

دیدگاه‌ها