کد خبر : 1788258 | 05 آبان 1400 ساعت 17:40 | 17.6K بازدید | 4 دیدگاه

طلسم عجیب بارسلونا امشب شکسته می شود؟

بارسلونا این فصل در هیچ بازی خارج از خانه به پیروزی نرسیده و امشب برابر رایو وایکانو به دنبال شکستن این طلسم است.

طلسم عجیب بارسلونا امشب شکسته می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل جاری روزهای سختی را سپری کرده است. شاگردان رونالد کومان در لالیگا روند پر نوسانی را تجربه کرده اند در حالی که اوضاع در لیگ قهرمانان اروپا نیز برای آنها خیلی خوب پیش نرفته و فعلاً در رتبه سوم گروه قرار دارند؛ موضوعی که صعود آنها به مرحله حذفی چمپیونزلیگ را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

اما روزهای تلخ بارسلونا یکشنبه شب تکمیل شد؛ جایی که شاگردان رونالد کومان در خانه مصاف حساس ال کلاسیکو را به رئال مادرید واگذار کردند تا سرمربی هلندی به ناکامی های خود مقابل لوس بلانکوس ادامه دهد و از طرف دیگر فاصله بلوگرانا با صدر جدول نیز بیشتر از قبل شود.

 

 

1650258

 

 

بارسلونا در حالی امشب از سری مسابقات هفته یازدهم لالیگا مهمان رایووایکانو خواهد بود که شاگردان رونالد کومان برای امیدوار ماندن به آینده محکوم به پیروزی در این رقابت هستند. با این حال یک آمار ناامید کننده در این فصل برای بارسا وجود دارد. در واقع آنها در این فصل از رقابت‌های لالیگا هیچ کدام از بازی‌های خارج از خانه خود را با پیروزی پشت سر نگذاشته اند و در دیدار امشب برابر رایو وایکانو به دنبال شکستن این طلسم عجیب خواهند بود.

دیدگاه‌ها