کد خبر : 1788267 | 05 آبان 1400 ساعت 18:25 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو:

به ال‌کلاسیکو قانع نیستم؛ چیزهای بیشتری می‌خواهم

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، از انگیزه‌های خود برای موفقیت های بیشتر در این تیم می گوید.

به ال‌کلاسیکو قانع نیستم؛ چیزهای بیشتری می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در بازی ابتدای هفته خود در نوکمپ با نتیجه 2-1 بارسلونا را شکست دهد تا علاوه بر قرار گرفتن در رتبه دوم جدول فاصله را با این تیم به پنج امتیاز افزایش داده باشد. زننده گل های رئال مادرید در ال‌کلاسیکو داوید آلابا و لوکاس واسکز بودند اما رودریگو بازیکن دیگری بود که نمایش درخشانی در این مسابقه ارائه داد؛ در واقع پنجاهمین حضور او در لالیگا با یک پیروزی شیرین برای رئال مادرید همراه بود.

 

ستاره برزیلی حالا در مصاحبه ای با سایت گل از انگیزه‌های بالای خود برای رسیدن به موفقیت های بیشتر صحبت کرده است. رودریگو در این باره گفت: " من به ال‌کلاسیکو قانع نیستم و چیزهای بیشتری می خواهم. رسیدن به 50 بازی در لالیگا برای من بسیار مهم است. من جوان هستم، این سومین فصل من است و در حال حاضر به چنین نقطه عطفی رسیده ام. امیدوارم که همیشه با هدف کمک به پیروزی رئال مادرید ادامه دهم."

 

 

1658450

 

 

رودریگو در ادامه صحبت‌های خود یک بار دیگر از رسیدن به رکورد پنجاه بازی با پیراهن رئال مادرید در لالیگا ابراز خوشحالی کرد. ستاره جوان برزیلی در این باره گفت: " از رسیدن به این آمار و ارقام خوشحالم و برای موارد دیگر تلاش می کنم. ما در لحظه خوبی قرار داریم و تیم تکامل یافته است. همچنین روند پیشرفت تیم با انجام هر بازی بیشتر و بیشتر می‌شود."

دیدگاه‌ها