کد خبر : 1788274 | 05 آبان 1400 ساعت 19:13 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه کاپیتان یوونتوس به مدیر برنامه جنجالی

جورجو کیه لینی با طعنه به مینولا ابراز امیدواری کرد که ماتیاس دی لیخت سال‌های زیادی در یوونتوس بماند.

طعنه کاپیتان یوونتوس به مدیر برنامه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشان و فوق العاده ماتیاس دی لیخت در ترکیب آژاکس بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً این یوونتوس بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و موفق شد مدافع هلندی را به خدمت بگیرد.

 

 

1655512

 

 

دی‌لیخت در ماه های ابتدایی حضور خود در بیانکونری روزهای خوبی را تجربه نکرد و اشتباهات این بازیکن باعث شد انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود اما مدافع هلندی رفته‌رفته فرم خوب خود را به دست آورد و حالا به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم یووه تبدیل شده است.

 

با این حال طی ماه‌های اخیر برخی گزارش‌ها حاکی از آن بوده که ماتیاس دی لیخت به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است و به همین خاطر ممکن است از یوونتوس جدا شود؛ قرارداد این ستاره هلندی با بانوی پیر تا سال 2024 اعتبار دارد و بعید به نظر می رسد که یووه به این راحتی‌ها اجازه جدایی او را صادر کند. این در حالی است که مدیر برنامه‌های او یعنی مینو رایولا نیز اخیراً صحبت های مبهمی را درباره آینده این بازیکن مطرح کرده بود.

 

 

1628585

 

 

در همین راستا جورجو کیه‌لینی، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس، در مصاحبه ای ضمن کنایه به مینولا ابراز امیدواری کرده که دی‌لیخت سال های زیادی در بیانکونری بماند.‌ او‌ گفت: "ماتیاس دی‌لیخت بازیکن فوق العاده ای است و امیدوارم مینو رایولا اجازه دهد که سال‌ها در یوونتوس بماند( با لبخند)
دی‌لیخت 22 سال سن دارد اما ذهنیتی مثل بازیکنان با تجربه دارد."

دیدگاه‌ها