کد خبر : 1788279 | 05 آبان 1400 ساعت 19:23 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهم منظم‌تر بازی کنم؛

خط و نشان سنگربان گران‌قیمت چلسی

کپا آریزابالاگا، دروازه بان 72 میلیون پوندی چلسی امیدوار است در ادامه فصل بیشتر در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد.

خط و نشان سنگربان گران‌قیمت چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا تا به حال در جام اتحادیه چهار بار در ترکیب چلسی قرار گرفته و سه بار این تیم با درخشش او در ضربات پنالتی راهی دور بعد شده است. دیشب این اتفاق دوباره برابر ساوتهمپتون رخ داد و کپا آریزابالاگا که نیمکت نشین ادوارد مندی شده، تا با آمادگی بیشتر در ترکیب ثابت چلسی در ادامه فصل قرار بگیرد.

 

کپا آریزابالاگا گفت: "من همیشه گفته ام سعی می کنم به بهترین شکل به تیم کمک کنم، اما در ضربات پنالتی واقعا حس خوبی دارم و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستم. البته گرفتن پنالتی کمی به تلاش و کمی به هم شانس مربوط است، اما من در کل حس مثبتی به این ضربات دارم.

 

1658472

 

البته که می‌خواهم منظم‌تر بازی کنم. آخرین بازی من نیز در جام حذفی و حدود یک ماه پیش بود. آسان نیست که چند وقت یک بار بازی کرده و شرایطی مانند یک بازیکن فیکس داشته باشید. اما سعی می کنم آماده بوده، سخت تمرین کنم و در فضای تیم حضور داشته باشم.

 

همچنین  من اعتماد توماس توخل را به خودم احساس می کنم و این واقعا مهم است. من از ابتدا حمایت توخل را حس کرده ام و فکر می کنم وقتی وارد زمین شوم آماده کمک به تیم هستم.

 

برنامه در دسامبر و ژانویه اینجا خیلی شلوغ بوده، بازی های زیادی انجام می شود، اما ما تیمی با کیفیت بالا داشته و می توانیم همیشه با ترکیبی قدرتمند وارد زمین شویم. ما برای رسیدن به فینال آماده ایم. باید قدم به قدم پیش برویم، اما این هدف در ذهن ماست."

دیدگاه‌ها