کد خبر : 1788282 | 05 آبان 1400 ساعت 19:40 | 20.4K بازدید | 3 دیدگاه

جنجال جدید در بارسلونا؛ دعوای مربی و فیزیوتراپ!

بنا بر ادعای آاس تاخیر در روند ریکاوری پدری گونزالس به بهانه‌ای برای بحث بین مربی و فیزیوتراپ باشگاه بارسلونا تبدیل شده است.

جنجال جدید در بارسلونا؛ دعوای مربی و فیزیوتراپ!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام چندی پیش اتفاقی که هواداران بارسلونا خیلی نگران آن بودند رخ داد؛ جایی که پدیده جوان بارسا یعنی پدری در جریان دیدار هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ دچار مصدومیت شد و تا به اینجا نتوانسته به میادین بازگردد؛ مصدومیتی که بسیاری معتقد هستند نتیجه یک سال بازی مداوم و فشرده پدری در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا محسوب می شود.

 

اما پیش از این کادر پزشکی بارسلونا اعلام کرده بود که پدری نهایتاً بعد از دیدار ال‌کلاسیکو که ابتدای این هفته برگزار شد، مشکلی برای همراهی تیم رونالد کومان نخواهد داشت اما طی روزهای اخیر مشخص شد که مصدومیت این بازیکن هنوز به شکل کامل بهبود نیافته و احتمالاً بعد از وقفه بازی های ملی شاهد بازگشت این بازیکن به زمین مسابقه خواهیم بود‌‌.

 

 

1649457

 

 

اما آاس در همین زمینه گزارشی جنجالی را منتشر کرده است. بر اساس ادعای این رسانه اسپانیایی پیش از تمرین روز سه شنبه بارسلونا بحث و کشمکشی بین آلفرد شرودر، مربی بارسا و خوان برائو، سرپرست فیزیوتراپی باشگاه به وجود آمده است. در واقع دستیار رونالد کومان معتقد بوده که در روند ریکاوری پدری تاخیر صورت گرفته و همه کارها برای بازگشت به موقع او به خوبی انجام نشده است. با این حال برائو این اتفاق را تنها یک بدشانسی ارزیابی کرده و تاکید کرده که هیچگونه کوتاهی در امر ریکاوری پدری صورت نگرفته است.

دیدگاه‌ها