کد خبر : 1788283 | 05 آبان 1400 ساعت 19:48 | 78.4K بازدید | 4 دیدگاه

شایعه یا حقیقت

لحظه موعود برای بارسلونا بالاخره فرا رسید! (عکس)

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا امشب بازی شماره 100 خود را در ترکیب این تیم انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه سال قبل و چند ماه بعد از جدایی نیمار از بارسلونا بود که تلاش مدیران این تیم برای جذب فیلیپ کوتینیو بالاخره در ماه ژانویه جواب داد و بهترین بازیکن وقت لیورپول و یکی از ستاره های جذاب لیگ برتر با رقم 120 میلیون به اضافه 40 میلیون بندهای پاداش راهی نوکمپ شد.

 

اما شرایط از همان ابتدا باب میل فیلیپ کوتینیو پیش نرفت و کمتر کسی تصور می کرد این بازیکن تازه بعد از سه سال به رکورد 100 بازی با لباس بلوگرانا برسد. این هافبک خلاق و برزیلی در این میان یک فصل نیز به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی کرد و البته مقاطع بسیاری را نیز به علت مصدومیت از دست داد.

 

در ماه های اخر اخباری در مورد بندی عجیب در قرارداد فیلیپ کوتینیو با بارسلونا منتشر شده و بر اساس این شایعات، هر گاه این بازیکن بازی شماره 100 خود را برای کاتالان ها انجام دهد، آنها موظف به پرداخت 20 میلیون یورو دیگر هم به لیورپول هستند. البته نشریه موندو دیپورتیوو دیروز تاکید این شایعه حقیقت نداشته و چنین توافقی حاصل نشده، اما نه مدیران بارسلونا و نه لیورپول تا به حال واکنشی به این اخبار نداشته اند. به هر حال در این شرایط بغرنج بارسلونا و بعد از شکست در ال کلاسیکو، هواداران این تیم امیدوار به درخشش فیلیپ کوتینیو در بازی شماره 100 و در مقابل رایو وایه کانو هستند.

 

1658479

 

1658478

دیدگاه‌ها