کد خبر : 1788290 | 05 آبان 1400 ساعت 20:11 | 34.2K بازدید | 3 دیدگاه

رکورد درخشان گزینه اول بارسلونا؛ آنور دنیا!

ژاوی، سرمربی اسپانیایی السد رکوردی تاریخی را روی نیمکت این تیم ثبت کرده است.

رکورد درخشان گزینه اول بارسلونا؛ آنور دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، روند درخشان السد در لیگ قطر ادامه دارد و این تیم این هفته نیز به برتری 3-1 مقابل تیم ام صلال دست یافت. آخرین پیروزی به السد اجازه داد تا رکورد قابل توجهی را به نام خود ثبت کند. حالا این تیم قطری اکنون در 34 بازی متوالی خود در لیگ ستارگان زیر نظر ستاره سابق بارسلونا شکست نخورده و روزهایی فوق العاده‌ای را سپری می کند. البته علیرغم سرمایه گذاری قابل توجه، ژاوی هنوز در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیتی دست نیافته است.

 

1602341

 

این در حالیست که شرایط برای رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا نامشخص بوده و هر لحظه امکان برکناری این سرمربی هلندی وجود دارد. در صورت رخ دادن این اتفاق، مدت هاست از ژاوی به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی نام برده می شود. حتی به نظر می رسد بندی در قرارداد ژاوی با السد وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهادی از بارسلونا، این سرمربی جوان می تواند قطر را به مقصد خانه ترک کند.

 

اگرچه ژاوی  هنوز تجربه ای در سطح اول فوتبال اروپا در عرصه مربیگری نداشته، اما سبک بازی السد و عملکرد هجومی این تیم هواداران بارسلونا را به آینده این سرمربی امیدوار ساخته است. ژاوی که تاکنون هفت عنوان قهرمانی با السد کسب کرده، در جدول فعلی لیگ قطر در این فصل نیز پیشتاز بوده و بخت اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید. در مجموع تا به حال ژاوی 93 بازی هدایت تیم قطری را برعهده داشت و 63 پیروزی، 14 تساوی و 16 شکست حاصل کار این سرمربی اسپانیایی بوده است.

دیدگاه‌ها