کد خبر : 1788292 | 05 آبان 1400 ساعت 20:11 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

رئال‌مادرید با یک غایب غیر منتظره مقابل اوساسونا

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در دیدار امشب این تیم برابر اوساسونا غایب خواهد بود.

رئال‌مادرید با یک غایب غیر منتظره مقابل اوساسونا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ابتدای هفته در یک بازی بسیار مهم در نوکمپ مهمان بارسلونا بود؛ دیداری که در آن شاگردان کارلو آنچلوتی موفق به پیروزی 2-1 شدند تا با یک بازی کمتر نسبت به رئال سوسیداد در رده دوم جدول قرار بگیرند و از طرف دیگر فاصله امتیازی خود را با بارسا به عدد پنج افزایش دهند.

 

اما رئال مادرید از ساعاتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اوساسونا خواهد بود. حریف امشب رئال در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده و در حال حاضر با 18 امتیاز رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داده بنابراین شاگردان کارلو آنچلوتی کار چندان آسانی برای پیروزی پیش رو نخواهند داشت.

 

 

1658491

 

 

با این حال در فاصله چند ساعت باقی مانده به شروع بازی بین دو تیم رئال مادرید و اوساسونا مشخص شد که یکی از ستاره های لوس بلانکوس در مسابقه مهم امشب غایب خواهد بود. بر این اساس باشگاه رئال‌مادرید تایید کرده که لوکا مودریچ نمی‌تواند این تیم را برابر اوساسونا همراهی کند. در واقع به نظر می‌رسد ستاره کروات دچار آسیب دیدگی شده و همین موضوع دلیل غیبت اوست اما برخی دیگر از رسانه‌های اسپانیایی نیز گزارش داده اند که مشکل مودریچ تنها خستگی عضلانی هست و نگرانی خاصی بابت او وجود ندارد.

دیدگاه‌ها