کد خبر : 1788296 | 05 آبان 1400 ساعت 20:30 | 27.6K بازدید | 10 دیدگاه

چرا اخراج سولسشر از یونایتد به تاخیر افتاده است؟

به نظر می رسد که تنها دلیل باشگاه منچستریونایتد در تاخیر برکناری اوله گنار سولسشر مسئله جانشین او محسوب می شود.

چرا اخراج سولسشر از یونایتد به تاخیر افتاده است؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین و پنج گله منچستریونایتد در بازی ابتدای هفته برابر رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول، انتقادات از اوله گنار سولسشر به بالاترین حد خود رسیده و حالا اکثر قریب به اتفاق هواداران شیاطین سرخ خواهان برکناری سرمربی نروژی هستند.

 

 

1644051

 

 

اگرچه برخی رسانه ها اخیرا خبر دادند که سولسشر در آستانه برکناری از هدایت منچستریونایتد قرار گرفته اما به نظر می‌رسد که این سرمربی نروژی فعلاً در سمت خود ابقا شده و قطعاً در دیدار شنبه شب برابر تاتنهام روی نیمکت شیاطین سرخ نخواهد نشست.

 

در واقع به نظر می‌رسد رقم خوردن هر نتیجه ای به جز پیروزی منچستریونایتد مقابل تاتنهام، باعث خواهد شد که سرمربی نروژی از سمت خود برکنار شود. با این حال برخی دیگر از گزارش ها هم حاکی از آن است که امکان دارد سولسشر حتی در صورت پیروزی تیمش در بازی شنبه شب نیز با شیاطین سرخ وداع کند‌.

 

 

1657595

 

 

در همین راستا MEN گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که اخراج اوله گنار سولسشر از هدایت منچستریونایتد اجتناب ناپذیر خواهد بود و دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد. خبرنگار این منبع همچنین ادعا کرده که تنها دلیل عدم برکناری این سرمربی نروژی تا به این لحظه مسئله جانشین او بوده است. در واقع باشگاه نتوانسته هنوز به شکل کامل با یک مربی برای جانشینی سولسشر به توافق برسد و همین موضوع تاخیر در اخراج او را در پی داشته است.
 

دیدگاه‌ها