کد خبر : 1788297 | 05 آبان 1400 ساعت 20:29 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

نماینده مجلس: اقدامات لازم باید صورت بگیرد؛

ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران سرانجام اجرایی می‌شود؟

عضو فراکسیون زنان مجلس از حمایت خود از ورزش زنان خبر داد و گفت: برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، از هیچ تلاشی برای حمایت از این قشر دریغ نخواهیم کرد.

ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران سرانجام اجرایی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"  دیدار درون اردویی تیم ملی فوتبال بانوان در حالی امروز صبح در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که پیش از آغاز این دیدار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تمرین حضور یافته با ملی پوشان و کادر فنی دقایقی را گفتگو کردند.

 

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس درباره حضور در جمع زنان ملی پوش گفت: روز خوبی در بین فوتبالیست های خانم داشتیم و موفقیت های آن را از نزدیک مشاهده کرده و با توضیحاتی که کادر فنی، بیشتر در جریان امور قرار گرفتیم؛ روحیه نشاط و شادی از طریق ورزش بخصوص جوانان و دختران در جامعه  ایجاد می شود.

 

وی افزود: بر همین اساس برای فراهم کردن مسیری برای این نشاط در جامعه، شرایط خوبی را برای ورزش بانوان باید مهیا کنیم تا شاهد نشاط و شادابی دختران سرزمین مان باشیم. در همین راستا از هیچ تلاشی برای حمایت از این قشر دریغ نخواهیم کرد.

 

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمه ورزشکاران خطاب به کادر فنی و مسئولین فدراسیون ادامه داد: هر ورزشکاری بخصوص ورزشکاران تیم ملی که تمام وقتشان را تقریبا برای تمرین ها می گذارند، باید بیمه ورزشی داشته باشند، این موضوع را در مجلس شورای  اسلامی مطرح و حل می کنیم. ما وظیفه داریم تا مشکلاتی که ورزشکاران دارند، حل کنیم. بر همین اساس این موضوع را در مجلس مطرح می کنیم تا شرایطی فراهم شود که تمامی ورزشکاران بیمه شوند. ان شاءالله در آینده اگر شرایطی فراهم شود، از تیم ملی فوتبال بانوان جهت حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت می کنیم.

 

الهیان در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت:اقدامات و زیرساختهای لازم در این خصوص انجام شود تا از این پس شاهد حضور تماشاگران خانم در مسابقات بانوان باشیم.

 

گفتنی است، زهره الهیان به همراه زهره سادات لاجوردی امروز چهارشنبه 5 آبان ماه ضمن حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان، دقایقی به گفت وگو با کادر فنی و ملی پوشان پرداختند.

 

1658498

دیدگاه‌ها