کد خبر : 1788299 | 05 آبان 1400 ساعت 20:55 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

چرا انتقال کونته به منچستریونایتد منتفی شد؟

آنتونیو کونته در گذشته نیز مورد توجه منچستریونایتد قرار داشته، اما حضور او به دلایلی منتفی شده است.

چرا انتقال کونته به منچستریونایتد منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف یونایتد در هفته های اخیر باعث بروز شایعات فراوانی در مورد آینده اوله گنار سولسشر و احتمال برکناری او شده است. در این چند روز از آنتونیو کونته به عنوان جدی ترین گزینه حضور روی نیمکت یونایتد یاد شده و البته سه سال قبل نیز همین شرایط برای او رقم خورده است.

 

شیاطین سرخ برای اولین بار در سال 2018 با این سرمربی ایتالیایی در ارتباط بوده و برای توافق با آنتونیو کونته وارد عمل شدند، اما هیئت مدیره یونایتد در نهایت تصمیم گرفت اوله گونار سولسشر را جایگزین ژوزه مورینیو کند و مذاکرات با کونته بی نتیجه ماند.

 

1593711

 

اما دیلی میل مدعی شد در آن مقطع مدیران یونایتد نگران شخصیت پرخاشگر و تند کونته بوده و تصور می کردند این ویژگی می تواند منجر به مشاجره هایی بزرگ با مدیران رده بالاتر باشگاه و دشوار شدن مدیریت شرایط در طول فصل شود.

 

آنتونیو کونته علیرغم کسب موفقیت های بزرگ در عرصه مربیگری باشگاهی، برای مدت طولانی در سمت خود باقی نمی ماند و معمولا مشکلاتی بین و او مدیریت در این یک دهه ایجاد شده است. کونته هم یوونتوس و چلسی را با دلخوری ترک کرد و در نهایت عدم توافق در مورد استراتژی پنجره تابستانی باعث شد او علیرغم کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا بعد از 11 سال، از اینتر نیز بعد از تنها دو سال جدا شود.

 

اما اگر شیاطین سرخ در هفته‌های آینده اوله گونار سولسشر را برکنار کرده و کونته را جایگزین او کنند، بدان معناست که تغییراتی در طرز فکر مدیران این باشگاه صورت گرفته و در واقع توانایی های فنی این سرمربی ایتالیایی در این شرایط وخیم بیشتر مورد توجه ارکان مدیریتی منچستریونایتد قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها