کد خبر : 1788305 | 05 آبان 1400 ساعت 20:50 | 36.1K بازدید | 12 دیدگاه

نتیجه و برد خوبی بود اما...

گل‌محمدی: از نمایش تیمم راضی نیستم

سرمربی سرخپوشان پایتخت اعتقاد دارد که تیمش بهتر از این‌ها می‌تواند در زمین حاضر شود.

گل‌محمدی: از نمایش تیمم راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با نساجی حضور یافت و در ابتدای صحبتهایش در مورد این دیدار گفت: شروع بازی فکر می‌‌کنم خوب شروع نکردیم اما رفته رفته بهتر شدیم و بهتر توانستیم خودمان را پیدا کنیم و توپ را بیشتر در گردش قرار بدهیم. گل زدیم و انتهای نیمه اول فکر کنم صحنه‌های خوبی را شاهد بودیم. از نیمه اول خیلی راضی نبودم اما در نیمه دوم فکر می‌کنم بازی بهتری را دیدیم. فکر کنم دو تیم کمی تحت تاثیر همدیگر بودند و هر دو دوست داشتند پرسینگ زیادی داشته باشند و فضای کمی به هم می‌دادند. این باعث شد بازی کمی درگیرانه و فیزیکی باشد.

 

وی افزود: موقعیتهای بدی به هم ندادیم و هر دو تیم موقعیت داشتند. هرچه بازی جلوتر رفت، تیم حریف سعی کرد با بازی مستقیم روی تیم ما فشار بیاورد. از نتیجه راضی ام اما آنطور که خودم دوست داشتم نمایش بهتری داشته باشیم، نداشتیم. فکر می‌کنم موقعیتهای خوبی درست کردیم و به خصوص روی ضد حمله و توپگیری. از نتیجه راضی ام اما بازی خیلی مورد پسند خودم نبود.

 

 

سرمربی قرمزها درباره علت نمایش نامطلوب تیمش اظهار داشت: در بحث فنی تیم حریف خیلی خوب پرس گذاشته بود و این کار ما را سخت کرده بود. من قبل از بازی هم گفتم که دوست دارم تیمم هجومی بازی کند اما تحت تاثیر این پرس و فشار حریف بودیم. نساجی تیم خوبی است و معمولی نیست. بازی کردن جلوی این تیم هرچند که میزبان بودیم اما سخت بود چون پرفشار بازی می‌کردند. نساجی برای هر تیمی می‌تواند دردسر ایجاد کند.

 

یحیی راجع به وضعیت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درخصوص مشکلات قبلا صحبت کردم و زیاد نمی‌خواهیم در این باره صحبت کنیم چون زیاد صحبت شده بود و ترتیب اثر خاصی داده نشده. باید صبورتر باشیم و بیشتر صبر داشته باشیم اما امیدوارم از این مسئله سو استفاده نکنند. شرایطی که ما داریم شرایط خاصی است. اینکه چنین تیمی با 5 دوره قهرمانی متوالی این وضعیتش باشد، در شان ما نیست. مشکلاتی که بچه‌های ما دارند، مشکلات عجیب و غریبی است. امیدوارم توجه بیشتری به این تیم بشود و خواسته زیادی هم نداریم. اگر بگویم تا حالا چند درصد گرفتیم شاید باور نکنید، چون هیچ درصد نگرفتیم!

 

گل‌محمدی در مورد خرید خارجی گفت: خرید خارجی اولا پول و ثانیا پنجره باز میخواهد که جفتش را نداریم. صحبت در این باره زیاد است اما اگر شرایط فراهم شود، قطعا به آن فکر می‌کنیم. درباره گزینه‌های زیادی هم بین کادرفنی بحث و تبادل نظر شده است. از آن طرف شرایط سختی که فدراسیون گذاشته و ما به این نتیجه رسیدیم که فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بخرد. از آن طرف پنجره بسته است و از آن طرف هم پول نداریم. نمی‌دانم به گزینه خارجی فکر کنیم یا نکنیم؟ این بحثها باعث می‌شود بازیکنان خودمان را هم از دست بدهیم. بازیکنان با تمام مشکلاتی که دارند مبارزه می‌کنند اما رفتاری که با این تیم شده، در مجموع رفتار خوبی نبوده. امیدوارم مسائل و مشکلات تیم درست شود.

 

یحیی درباره کارت زردش گفت: من اصلا اعتراض خاصی نداشتم و داور یک مقدار برای کارت زرد عجله داشت. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

او در پایان با اشاره به غیبت علیرضا گفت که اگر سوال فنی دارید بپرسید!

دیدگاه‌ها