کد خبر : 1788311 | 05 آبان 1400 ساعت 21:02 | 10.5K بازدید | 8 دیدگاه

امیری: همیشه پنجره بسته است و مشکلات هست

وحید امیری در پایان بازی برابر نساجی که با برتری پرسپولیس همراه بود، نسبت به مشکلات تیمش گلایه‌هایی را مطرح و ابراز امیدواری کرد این مسائل هم حل شود.

امیری: همیشه پنجره بسته است و مشکلات هست

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در زمان خروج از استادیوم بعد از برد ارزشمند تیمش درباره این برد گفت: بازی سنگینی بود. نساجی تیمی است که بازیکنان باانگیزه و جوانی دارد. فشار بازی بالا بود و علیرغم اینکه موقعیت چندانی به حریف ندادیم برنده شدیم. 

 

وی در ادامه درباره پاس گلش در این بازی گفت: حاصل تلاش همه بازیکنان است و خوشحالم که در نهایت برنده این بازی شدیم. 

 

مدافع چپ پرسپولیس درباره شرایط داوری در این بازی گفت: از همان ابتدای بازی باید بازیکنان مدیریت کنند و فشار را از روی داوران برداریم. وقتی ما روی داور فشار بگذاریم، نیمکت هم پشت ما در می آید و کار را سخت تر می کند و ما باید مراقب این موضوع باشیم تا فشاری روی داوران نباشد. 

 

امیری درباره وضعیت مدیریت این باشگاه و شرایط آن گفت: در چند سالی که در پرسپولیس بودیم و خدمت‌شان هستیم هیچ وقت نبوده که مشکل نباشد. همیشه مشکل بوده و همیشه پنجره بسته می شود و همیشه بدهی زیادی به وجود می آید. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان به خاطر هواداران تلاش می کنند و امیدوارم کسانی که در راس کار هستند واقعا به فکر تیم باشند و هر چه زودتر مشکلات را برطرف کنند.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود و ما هم به شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

دیدگاه‌ها