کد خبر : 1788320 | 05 آبان 1400 ساعت 21:20 | 27.8K بازدید | 8 دیدگاه

تک سیو طلایی لک برای پرسپولیس (عکس)

حامد لک که می‌توانست روی صحنه گل نساجی بهتر عمل کند در یک موقعیت عالی واکنش نشان داد تا دوباره بازی مساوی نشود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شبی که باز هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد سه امتیاز ارزشمند خانگی را به دست آورد تا از رقبایش عقب نماند و چهارمین تیم غافله شش امتیازی‌های لیگ بیست و یکم باشد.

 

لک فصل گذشته هفده کلین شیت را ثبت کرد و از او انتظار می‌رفت با هشیاری و ثبت یک کلین شیت خانگی مسیر پیروزی سرخ‌ها را هموارتر کند اما در همان ابتدای نیمه دوم غافلگیر شد و درحالی که مدافعان پرسپولیس یارگیری خوبی انجام نداده بودند، کریم اسلامی بدون مزاحمت گل زد و لک نیز فقط نظاره گر این صحنه بود.

 

در آمار حامد لک در این بازی تنها یک مهار به چشم می‌خورد که آن توپ می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد. درشرایطی که پرسپولیس با گل عبدی بار دیگر پیش افتاده بود، فشار نساجی زیاد شد و آنها توانستند صاحب یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه شوند که حسن نجفی پشت این توپ ایستاد.

 

نجفی یک شوت فوق العاده را به سمت چارچوب حامد لک شلیک کرد اما لک درحالی که توپ تغییر مسیر هم داده بود به خوبی و با یک دست توپ را راهی کرنر کرد تا قرمزها را در بازی نگه دارد چرا که با مساوی شدن دوباره بازی احتمال برگشت مسابقه به سود پرسپولیس کم می‌شد.

 

دیدگاه‌ها