کد خبر : 1788338 | 05 آبان 1400 ساعت 22:22 | 28.8K بازدید | 15 دیدگاه

همه اعضای تیم جریمه شدند؛

برگزاری جلسه اضطراری در باشگاه فولاد

کلیه اعضای تیم فولاد خوزستان بعد از متحمل شدن دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ 10 درصد جریمه شدند.

برگزاری جلسه اضطراری در باشگاه فولاد 

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد با قهرمانی در جام حذفی به کار خود در فصل 99-00 پایان داد. این تیم اما شروع خوبی در فصل جدید نداشت. شاگردان عبدالله ویسی در گام اول با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود پرسپولیس شدند و امشب نیز مقابل آلومینیوم با سه گل مغلوب شدند. آنها در حال حاضر با 0 امتیاز از 2 بازی و تفاضل گل 5- در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

 

مدیریت باشگاه فولاد واکنش شدیدی به این نتایج داشت و تمامی اعضای تیم را ده درصد جریمه کرد. حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل و اسماعیل گودرزی عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از شکست در دیدار امشب مقابل آلومینیوم اراک، با حضور در رختکن ورزشگاه ضمن اعتراض نسبت به شیوه بازی تیم طی دو هفته اخیر، با بازیکنان و کادر فنی برخورد جدی به‌عمل آورده و کلیه اعضای تیم را به میزان 10 درصد از مبلغ کل قرارداد جریمه نقدی کردند.

 

مدیرعامل باشگاه همچنین با بیان اینکه ظرف دو-سه روز آینده جلسه اضطراری هیات مدیره با کادر فنی تشکیل خواهد شد، به کادر فنی و بازیکنان اعلام کرد که همگی باید به خاطر نتایج ضعیف بدست آمده از مردم شریف استان خوزستان، هواداران پرشور و کارکنان زحمتکش شرکت فولاد عذرخواهی کنند.

 

در این تذکر جدی همچنان عنوان شد که شرکت فولاد خوزستان و هیات مدیره باشگاه طی این مدت حمایت همه جانبه را در راستای موفقیت تیم انجام داده است، لذا هیچ بهانه ای برای این نوع بازی ها قابل قبول نیست.

دیدگاه‌ها