کد خبر : 1788339 | 05 آبان 1400 ساعت 22:24 | 28.4K بازدید | 56 دیدگاه

روزهای دشوار ادامه دارد؛

رایو وایه کانو 1 - 0 بارسلونا؛ شام آخر کومان فرا رسید؟

بارسلونا در شبی که یک پنالتی از دست داد با یک گل در خانه رایو وایه کانو شکست خورد.

رایو وایه کانو 1 - 0 بارسلونا؛ شام آخر کومان فرا رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در که دیدار حساس ابتدای هفته در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید شکست خورده بود، امشب نیز برابر رایو وایه کانو مغلوب شد تا شرایط برای رونالد کومان دشوارتر از همیشه شود.

 

رایو وایه کانو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی توپ ربایی در میانه میدان از فاصله ای دور می توانست به یک گل تماشاییی دست یابد، اما ضربه ترخو را در آخرین لحظه مارک آندره تراشتگن مهار کرد.

 

در دقیقه نهم و روی اشتباه بد والنتین بود که بارسلونا صاحب موقعیت شده و ممفیس دیپای می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد وایه کانو توسط رادامل فالکائو تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به جرارد پیکه با عکس العمل تراشتگن همراه شد و در نهایت این موقعیت خوب از دست رفت.

 

1658549

 

اما در دقیقه 30 میزبان به گل رسید. روی پاس ترخو، فالکائو در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شد و بعد از حرکتی انفرادی و محو کردن پیکه، با ضربه ای دقیق و فنی به زاویه مخالف موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند.

 

دقایقی بعد و روی پاس ضعیف تراشتگن بود که رایو وایه کانو می توانست خیلی زود به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه پالازون دقیق نبود و از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت.پ

 

اما در اواخر نیمه اول ارسال ممفیس دیپاس در مقابل دروازه و در موقعیتی بسیار خوب به سرجینو دست رسید، اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه وایه کانو به بیرون رفت تا بارسلونا با شکست 0-1 راهی رختکن شود.

 

بارسلونا نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 49 نیمه دوم و با پاس اریگ کارسیا بود که گونزالز که با حرکت به سمت داخل می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این بار گونزالز با حرکت خوب خود سرخیو آگوئرو را در سمت راست محوطه جرییمه وایه کانو صاحب موقعیت کرد، اما دیمیتریفسکی عکس العمل خوبی نشان داده و دروازه تیمش را نجات داد.

 

1658551

 

1658548

 

اما در دقیقه 72 بارسلونا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت و با متوقف شدن ممفیس دیپای در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. خود این ستاره هلندی پشت توپ قرار گرفت، اما دیمیتریفسکی این ضربه را مهار کرده و نگذاشت دروازه تیمش باز شود.

 

در اواخر بازی لوک دی یونگ در سمت راست صاحب موقعیت شده و می توانست با ضربه ای فنی دروازه حریف را باز کند، اما توپ او با بدشانسی به سقف دروازه حریف برخورد کرد. در ثانیه های پایانی ضربه گاوی روی ارسال آگوئرو هم وارد دروازه نشد تا بارسلونا با یک گل مغلوب حریف خود شود.

دیدگاه‌ها