کد خبر : 1788347 | 05 آبان 1400 ساعت 23:31 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

الهامی: بعد از باخت به پرسپولیس دوباره برمی‌گردیم

سرمربی تیم نساجی معتقد است که تیمش از نظر آماری در چند زمینه از پرسپولیس برتر بود.

الهامی: بعد از باخت به پرسپولیس دوباره برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی پس از اینکه توانست با ساکت الهامی، پایان خوشی در لیگ بیستم برای خود رقم زده و در لیگ برتر بماند، فصل جدید را با پیروزی مقابل فجرسپاسی شروع کرد. این تیم در هفته دوم اما مقابل پرسپولیس با وجود اینکه یک بار از باخت گریخت و بازی را به تساوی کشاند اما در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد. ساکت الهامی پس از این باخت با انتشار پستی در اینستاگرام به تمجید از کار شاگردانش پرداخته و ضمن عذرخواهی از هواداران، وعده داد که تیمش در هفته آتی بهتر هم خواهد شد. صحبت های مربی نساجی در این پست را بخوانید:

 

"ما هفته به هفته به تیم بهتری تبدیل می شویم. به برد نساجی در برابر پرسپولیس ایمان داشتم و بعد از بازی با فجر سپاسی با این انگیزه تمرین کردیم و دیدید که با سوت داور بازی را در زمین پرسپولیس آغاز کردیم. 


به گواه سایت های آنالیز بیشتر از پرسپولیس پاس دادیم و بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بودیم و در ایجاد موقعیت پا به پای حریفی آمدیم که در 5 فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده است. اما این ها کافی نیست. برای بردن باید بیشتر تلاش کنیم. تعاریف و تحسین منتقدین فوتبال که البته جای تشکر دارد برای من کافی نیست چرا که دوست داشتم در پایان این بازی برنده مسابقه تیم نساجی باشد نه پرسپولیس؛ هر چند که تیم بزرگ و قابل احترام و مدعی اول قهرمانی در فصل جاری است. 


ناراحتم از اینکه موجب شادی تماشاگران خوب نساجی نشدم؛ اما دست تک تک بازیکنان نساجی را می بوسم. چه آنهایی که در ترکیب ثابت تیم به میدان رفتند. چه آنهایی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدند و چه آنهایی که در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکردند. آنها ثابت کردند باور و ایمان من به آنها راستین است و با تلاش و در کنار هم بودن در هفته های آتی به تیم بهتری تبدیل خواهیم شد. 

 

1658563


امید من و همه اعضای تیم به حمایت سرمایه های اصلی تیم است؛ تماشاگران. و حرف من خطاب شما تماشاگران: ما برای شادی شما از جان مایه می گذاریم. نتیجه برای من دلخوش کننده نبود اما نمایش تیم چرا. خوشحالم در کنار باتجربه ها امروز جوانانی بازی کردند که برخی تجربه اول بازی اشان در استادیوم آزادی بود: امیر مهدی جانملکی – محمد قربانی – جواد مولایی – عرفان گل محمدی – سجاد قلی بیگی و... و جوان هایی که در آینده به ترکیب تیم اضافه خواهند شد. 


ما در هفته دوم متوقف نخواهیم شد. برای تبدیل شدن به تیمی بهتر تلاش خواهیم کرد.باز هم ببخشید شرمنده شما هوادارا شدم..."

 

سرمربی نساجی در حالی این پست بلند را در اینستاگرام خود منتشر کرد که خیلی اهل فضای مجازی نیست و پیش از این پست، تنها 3 پست در صفحه اینستاگرام او منتشر شده بود. آخرین پست ساکت الهامی به 34 هفته پیش بر می گشت؛ جایی که نساجی با هدایت او اولین برد خود را در لیگ بیستم کسب کرده بود.

دیدگاه‌ها