کد خبر : 1788351 | 06 آبان 1400 ساعت 00:52 | 9.6K بازدید | 24 دیدگاه

توقف بدموقع تیم آنچلوتی

رئال 0-0 اوساسونا، در باد فتح ال‌کلاسیکو

رئال مادرید در شبی که تیم برتر میدان بود، نتوانست از امتیاز میزبانی استفاه کند و برابر اوساسونا متوقف شد.

رئال 0-0 اوساسونا، در باد فتح ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان اوساسونا بود. تیمی که پس از 10 بازی توانسته بود 18 امتیاز کسب کند و در رده ششم لالیگا قرار داشت. رئال هم با یک بازی کمتر جایگاه سوم را در اختیار داشت و در صورت پیروزی صدرنشین می شد.

 

 

1658569

 

 

رئال پس از برتری در ال کلاسیکو پای به این بازی گذاشته بود و به خصوص پس از باخت ساعاتی قبل بارسا برابر رایو روحیه رئالی ها مضاعف نیز بود.

 

 

1658570

 

 

نیمه اول بازی شاهد موقعیت های خاصی روی دروازه ها نبودیم. اوساسونا تمرکز کامل روی کارهای دفاعی داشت و با ارائه یک بازی بسته اجازه نفوذ به وینگرهای رئال همچون وینسیوس را نمی داد و در واقع چشم به ضد حملات داشت. رئال میزبان هم با وجود در اختیار داشتن کنترل توپ و میدان، نمی توانست شانس 100 درصدی خلق کند.

 

 

1658567

 

 

یک شوت از کاماوینگا که به تور کنار دروازه خورد و ضربات از راه دور کاسیمیرو و وینسیوس که با دخالت گلر اوساسونا راهی به دروازه پیدا نکردند، موقعیت های رئال در نیمه اول بودند. دقیقه 35 نیز اوساسونا روی ضربه سر کیکه گارسیا می توانست دروازه رئال را باز کند ولی توپ روی تور سقف دروازه نشست.

در نهایت 45 دقیقه نخست بدون گل به اتمام رسید.

 

 

1658571

 

 

رئال در نیمه دوم به یک تغییر به زمین آمد. کاماوینگا جای خود را به رودریگو گوئس داده بود.

اولین موقعیت نیمه دوم را اوساسونا خلق کرد. مونکایولا در مصاف تک به تک با کورتوا توپ را به تیر کوبید و در برگشت به دنی کارواخال برخورد کرد و رئال خوش شانس بود که توپ راهی کرنر شد.

 

 

1658586

 

 

رئال تیم کاملا برتر میدان بود ولی نمی توانست از لایه های دفاعی میهمان عبور کند. دقیقه 61 کریم بنزما روی پاس وینیسیوس از درون محوطه جریمه با پای چپ ضربه ای روانه دروازه کرد که با بدشانسی به تیر افقی خورد و راهی اوت شد.

لوکاس، ادن هازارد و مارسلو از دقیقه 69 وارد زمین شدند تا بلکه روند بازی برای رئال بهتر شود.

 

 

1658604

 

 

دقیقه 81 بازی شوت از وسط زمین کاسیمیرو با اختلاف کمی راهی اوت شد تا گلر اوساسونا که از دروازه بیش از اندازه بیرون آمده بود، نفسی به راحتی بکشد.

دقیقه 87 بازی مارسلو در مصاف تک به تک نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

 

در نهایت رئال که در این بازی بیشتر به سانترهای از جناحین دل بسته بود، نتوانست سه امتیاز را کسب کند و در خانه متوقف شد.

دیدگاه‌ها