کد خبر : 1788352 | 06 آبان 1400 ساعت 00:07 | 95.1K بازدید | 78 دیدگاه

تحقیر بایرن مونیخ؛ خداحافظ رویای سه گانه! (عکس)

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه عجیب و غیرقابل باور 0-5 مغلوب مونشن گلادباخ شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در این فصل و در رقابت های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان فوق العاده نتیجه گرفته بود، در جام حذفی آلمان شکست سنگینی را مقابل گلادباخ پذیرفته و خیلی زود با شانس فتح سه گانه خداحافظی کرد.

 

گلادباخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دو به گل اول خود دست یافت. کنه بعد از یک و دو با امبولو در محوطه جریمه بایرن مونیخ صاحب فرصت شده و با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

اما حملات گلادباخ ادامه یافت و این تیم در دقیقه 15 به گل دوم هم دست یافت. این بار ارسال زمینی هافمن از سمت راست با ضربه محکم بن‌سبعینی همراه بود و برتری تیم میزبان دو برابر شد.

 

اما پنج دقیقه بعد این بار لوکاس هرناندز  در محوطه امبولو را متوقف کرد تا گلادباخ صاحب یک ضربه پنالتی شود. بن‌سبعینی پشت توپ قرار گرفته و این فرصت را نیز تبدیل به گل کرد تا گلادباخ در کمال تعجب از حریف نامدار خود با سه گل پیش افتد. در اواخر نیمه اول و روی ارسال جاشوا کیمیچ بود که لئون گورتزکا در زاویه ای دشوار می توانست اختلاف را کم کند، اما ضربه او از بالای دروازه گلادباخ به بیرون رفت.

 

اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که پاس بلند الودی به امبولو رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی و تماشایی از بین پاهای مانوئل نویر موفق شد گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند. اما طوفان گلادباخ در ادامه یافت و در دقیقه 57 بود که ارسال بلند نتز به امبولو رسید و او به راحتی موفق به زدن گل پنجم هم شد.

 

در دقیقه 68 و روی حرکت خوب کینگزلی کومان بود که استانیسیچ تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه او دقیق نبود و از دو قدمی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 80 این بار توماس مولر روی ارسال کیمیچ موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما یان سومر ضربه او را به خوبی مهار کرد. در ادامه تلاش بایرن برای کاهش اختلاف بی نتیجه بوده و این تیم با شکست سنگین 0-5 با جام حذفی وداع کرد.

 

1658574

 

1658575

 

1658576

 

1658577

 

1658578

دیدگاه‌ها