کد خبر : 1788355 | 06 آبان 1400 ساعت 00:25 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

پلگرینی مرد اول بازگشت خارج از خانه رم

رم با رقم زدن بازگشت خارج از خانه، بعد از سه بازی طعم برد را چشید.

پلگرینی مرد اول بازگشت خارج از خانه رم

به گزارش ورزش سه، تیم رم در حالی روز شنبه مقابل ناپولیِ رده دومی به تساوی بدون گل رسید که دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود. این تیم برای جا نماندن از کورس نیاز مبرمی به کسب پیروزی در بازی هفته دهم خود مقابل کالیاری داشت؛ حریفی که شنبه با سه گل مغلوب فیورنتینا شده بود.

 

شاگردان مورینیو امشب در یکی از بازی های هفته دهم سری آ در خانه کالیاری به میدان رفتند و موفق شدند با رقم زدن یک کامبک خارج از خانه، صاحب سه امتیازی ارزشمند شوند.

 

نیمه اول تقاب دو تیم بدون گل به پایان رسید اما لئوناردو پاوولتی در هفتمین دقیقه از نیمه دوم روی اشتباه فاحش مدافعان رم، گل اول را برای کالیاری به ثمر رساند.

 

رم که دوست نداشت این بازی را هم در حسرت برد به پایان برساند حملات خود را برای جبران افزایش داشت و موفق شد در دقیقه 71 کار را به تساوی بکشاند. ایبانز با یک ضربه سر از روی ارسال کرنر سمت راست پلگرینی، دروازه میزبان را باز کرد. در ادامه شاهد تداوم حملات شاگردان مورینیو بودیم؛ حملاتی که نتیجه داد و رم در دقیقه 78 برای بار دوم به گل رسید؛ این گل را پلگرینی به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

 

1658583

 

لورنتزو پلگرینی که ماه گذشته قرارداد خود با جیالوروسی را تا سال 2026 تمدید کرد، 7 دقیقه بعد از اینکه پاس گل اول را داد، با شوتی دیدنی از روی ضربه آزاد دروازه کالیاری را باز کرد تا مرد اول کامبک امشب لقب بگیرد.

 

رم موفق شد این پیروزی را به هر ترتیبی که بود تا پایان حفظ کرده و شمار امتیازات خود را به عدد 19 برساند. این تیم با توجه به پیروزی اینتر مقابل امپولی شانس صعود به رتبه سوم را از دست داد تا بالاتر از آتالانتای 18 و لاتزیوی 17 امتیازی در مکان چهارم جدول رده بندی سری آ قرار بگیرد.

 

1658584

 

1658585

دیدگاه‌ها