کد خبر : 1788358 | 06 آبان 1400 ساعت 00:34 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

حذف یاران قلی زاده توسط تیم دسته دومی

تیم فوتبال شارلوا با شکست در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی بلژیک از دور رقابت ها کنار رفت.

 به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی بلژیک موسوم به کروکی کاپ، تیم فوتبال شارلوا در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیم دسته دومی لومل یونایتد بود که در عین ناباوری در ضربات پنالتی تن به شکست داد.

 

در این مسابقه ادوارد استیل سرمربی شارلوا تغییرات زیادی را در ترکی تیمش ایجاد نکرد و با 7 نفر از 11 بازیکنی که در آخرین بازی لیگ به میدان رفته بودند، تیمش را روانه زمین مسابقه کرد اما آنها قادر به شکست حریف سرسخت خود نبودند.

 

علی قلی زاده وینگر ایرانی شارلوا نیز 120 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و با اینکه در لحظات پایانی نیمه اول فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. تلاش دو تیم در طول 120 دقیقه تلاش، با تساوی بدون گل به پایان رسید و ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کرد.

 

در ضربات پنالتی نیز ریوتا ماریوکا بازیکن ژاپنی شارلوا ضربه نخست را به بالای دروازه زد و در حالیکه بازیکن لومل یونایتد پنالتی پنجم خود را خراب کرد، گیوم ژیله می توانست با گل کردن ضربه پنجم، حساب کار را به تساوی بکشاند اما ضربه چپ این بازیکن توسط گلر حریف مهار شد تا لومل یونایتد با حساب 4 بر 3 از سد شارلوا گذشته و راهی مرحله بعد شود.

 

1658589

دیدگاه‌ها