کد خبر : 1788361 | 06 آبان 1400 ساعت 00:16 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

صعود لیورپول و حذف سیتی از جام اتحادیه

لیورپول با پیروزی مقابل پرستون راهی مرحله بعد جام اتحادیه شد اما منچسترسیتی با شکست برابر وستهام، از دور رقابت ها کنار رفت.

صعود لیورپول و حذف سیتی از جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های جام اتحادیه انگلیس امشب لیورپول موفق شد با نتیجه 2-0 پرستون را از پیش رو بردارد و راهی مرحله بعد شود اما منچسترسیتی بعد از تساوی 0-0 برابر وستهام، در ضربات پنالتی 5-3 شکست خورد و حذف شد.

لیورپولی ها که میهمان تیم کوچک پرستون بودند، با ترکیب از بازیکنان ذخیره و جوانان شان به زمین رفتند و در نیمه اول نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

اما در نیمه دوم سرانجام مقاومت تیم میزبان شکست و در دقیقه 62، تاکومی مینامینو گل اول را به ثمر رساند. روی یک پاس بلند به پشت مدافعان پرستون بود که نکو ویلیامز صاحب توپ شد و پس در عرض او را مینامینو در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد.

 

1658597

 

این نتیجه تا دقیقه 84 پایدار بود تا اینکه دیووک اوریگی اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار روی ارسال خطر سیمیکاس بود که ابتدا توپ به تیر دروازه برخورد کرد و سپس نکو ویلیامز از بین مدافعان حریف توپ را به اوریگی رساند و او هم با یک ضربه تماشایی، کار را تمام کرد و لیورپول با برتری 2-0 راهی مرحله بعد شد.

 

1658599

 

اما گواردیولا ترجیح داد در دیدار امشب مقابل وستهام از چند بازیکن اصلی اش از جمله کایل واکر، کوین دی بروین و ریاض محرز استفاده کند اما حضور آنها برای پیروزی کافی نبود.

در طول 90 دقیقه سیتی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت های بهتری هم روی دروازه حریف لندنی ایجاد کرد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

1658601

 

فیل فودن اولین ضربه پنالتی سیتی را از دست داد تا شرایط برای پیروزی وستهام فراهم شود و بازیکنان میزبان با گل کردن هر 5 ضربه شان، به پیروزی رسیدند و به این ترتیب، سیتی از اولین جام فصل کنار رفت.

دیدگاه‌ها