کد خبر : 1788366 | 06 آبان 1400 ساعت 01:07 | 13.7K بازدید | 8 دیدگاه

دنی کارواخال:

4 دقیقه وقت اضافه؟ اوساسونا فقط وقت تلف می‌کرد

مدافع رئال مادرید معتقد است که داور امشب باید 7 دقیقه وقت اضافه منظور می کرد.

4 دقیقه وقت اضافه؟ اوساسونا فقط وقت تلف می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که کمتر کسی تصور می کرد متوقف شود، 2 امتیاز خانگی را برابر اوساسونا از دست داد.

رئال پس از پیروزی در ال کلاسیکو به این بازی رسیده بود ولی در برابر دیوار دفاعی رسوخ ناپذیر اوساسونا حرفی برای گفتن نداشت. این پایانی بود بر 12 شکست متوالی اوساسونا در زمین رئال مادرید.

 

 

1658612

 

 

دنی کارواخال مدافع راست رئال در پایان بازی گفت:« برای پیروزی همه کار کردیم ولی خوش شانس نبودیم. باید در تمام کنندگی بیشتر دقت می کردیم و تاوانش را دادیم. اوساسونا به شدت پرس می کرد. با 5 مدافع کار می کردند و البته انتظارش را هم داشتیم. به سختی می توانستیم از لایه های دفاعی آنها عبور کنیم و البته از موقعیت های مان نیز استفاده نکردیم. در لالیگا برای پیروزی بر هیچ تیمی تضمین ندارید.»

 

 

1658613

 

 

کارواخال به 4 دقیقه وقت اضافه نیمه دوم هم اعتراض داشت:« داور بازی فقط 4 دقیقه وقت اضافه گرفت؛ در حالی که اوساسونا مرتب وقت تلف می کرد. معتقدم باید 5 یا 6 و حتی 7 دقیقه وقت اضافه می گرفت. فقط دروازه بان شان 4 دقیقه به خاطر مصدومیت روی زمین بود. در هر صورت توجیهی برای تساوی نیست و باید در 94 دقیقه پیروز می شدیم.»

دیدگاه‌ها