کد خبر : 1788378 | 06 آبان 1400 ساعت 09:25 | 90.5K بازدید | 22 دیدگاه

اسطوره نزدیک تر از همیشه به نیمکت بارسا

گزینه اصلی جانشینی رونالد کومان مشخص شد

به نظر می رسد که اسطوره باشگاه بارسلونا به حضور روی نیمکت این تیم بسیار نزدیک شده است.

گزینه اصلی جانشینی رونالد کومان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای هفته بود که بارسلونا شکست ناامید کننده و تلخی را مقابل رئال مادرید تجربه کرد و در نوکمپ با نتیجه 2-1 از حریف دیرینه خود شکست خورد. بعد از این مسابقه شایعاتی پیرامون اخراج رونالد کومان به گوش رسید اما نهایتاً همانطور که انتظار می رفت چنین اتفاقی رخ نداد و سرمربی هلندی به کار خود ادامه داد.

 

 

1658633

 

 

بارسلونا شب گذشته در یک دیدار حساس دیگر مقابل رایو وایکانو قرار گرفت و در حالی که رونالد کومان امیدوار بود با پیروزی در این بازی تا حدودی از زیر فشارها خارج شود اما باز هم بلوگرانا یک شکست تلخ دیگر را تجربه کرد تا به نوعی بحران این باشگاه بزرگ وارد فاز جدیدی شود.

 

قابل پیش بینی بود که شکست مقابل رایو وایکانو عواقب بدی را برای رونالد کومان در پی خواهد داشت. همین اتفاق هم رخ داد و سران بارسلونا بعد از بازی یک جلسه فوری را تشکیل داده که خروجی آن برکناری سرمربی هلندی از هدایت بارسا بود.

 

 

1647055

 

 

در همین راستا طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد سرمربی بعدی بارسا مطرح شده است؛ فابریتزیو رومانو,، خبرنگار مطرح ایتالیایی، در این باره مدعی شده که ژاوی اصلی ترین گزینه برای جانشینی رونالد کومان است و در واقع رئیس بارسا علاقه زیادی به حضور ستاره سابق این تیم روی نیمکت بلوگرانا دارد. رومانو همچنین از سرمربی بلژیک یعنی روبرتو مارتینز به عنوان یکی دیگر از گزینه های بارسا نام برده است.

 

از طرف دیگر اکثر رسانه های اسپانیایی نیز تایید کرده اند که ژاوی اصلی‌ترین گزینه هدایت بارسلونا بعد از برکناری کومان محسوب می شود. در این بین جلد دو نشریه مطرح کاتالانی یعنی موندو دیپورتیوو و اسپورت نیز قابل توجه است.

 

 

1658646

اسپورت با تیتر اصلی "کومان برکنار شد" به تلاش‌ها برای پیدا کردن جانشین او اشاره کرده است.

 

 

ژاوی در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه السد قطر است اما گزارش ها حاکی از آن است که این اسپانیایی نیز علاقه زیادی به حضور روی نیمکت بارسلونا دارد و با توجه به رابطه بسیار خوب او و باشگاه قطری به نظر نمی رسد که مشکلی برای قطع همکاری آنها وجود داشته باشد.

 

 

1658645

موندو هم با تیتر "ژاوی به جای کومان" از سرمربی السد به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت بارسا نام برده است.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که در ساعات آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و این که آیا هیئت رئیسه بارسلونا برای انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی جدید این تیم به توافق خواهند رسید یا اینکه آینده دیگری در انتظار نیمکت یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها