کد خبر : 1788383 | 06 آبان 1400 ساعت 10:05 | 22.6K بازدید | 9 دیدگاه

بایرن و کابوسی که بعد از ۴۳ سال تکرار شد

بایرن مونیخ بعد از 43 سال با اختلاف پنج گل یا بیشتر شکست خورد.

بایرن و کابوسی که بعد از ۴۳ سال تکرار شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دور دوم جام حذفی آلمان و در حالی که بسیاری متصور بودند تیم یولیان ناگلزمان با توجه به فرم فوق العاده خود در هفته‌های اخیر کار دشواری برای پیروزی پیش رو نداشته باشد اما نهایتاً باواریایی‌ها با شکست سنگین و باورنکردنی 5-0 کار را به پایان رساندند.

 

در واقع مونشن گلادباخ از همان ابتدای بازی کار را طوفانی آغاز کرد و توانست در پایان نیمه اول کار بایرن مونیخ را با زدن سه گل تمام کند. این تیم که از حمایت طرفداران پرشور خود نیز برخوردار بود در نیمه دوم هم دو گل به ثمر رساند با پنج گل پر افتخار ترین تیم فوتبال آلمان و یکی از آماده ترین تیم‌های حال حاضر اروپا را شکست داده باشد.

 

 

1658654

 

 

اما شکست شب گذشته بایرن مونیخ مقابل مونشن‌گلادباخ با پنج گل باعث شد که یک رکورد منفی بعد از 43 سال دوباره برای باواریایی‌ها تکرار شود. در واقع آخرین بار در دسامبر 1978 یعنی 43 سال پیش بود که بایرن مونیخ با اختلاف حداقل پنج گل شکست خورده بود؛ جایی که آنها در یک دیدار عجیب برابر دوسلدورف و با نتیجه 7-1 کار را واگذار کرده بودند و حالا بعد از 43 سال این رکورد تلخ و باورنکردنی برای این تیم تکرار شد.

دیدگاه‌ها