کد خبر : 1788393 | 06 آبان 1400 ساعت 11:26 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

تمجید رسانه لبنانی از درخشش لژیونرهای ایرانی

وب سایت لبنانی به تشریح وضعیت ایران پرداخت و از درخشش لژیونرها در فوتبال اروپا نوشت.

تمجید رسانه لبنانی از درخشش لژیونرهای ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران باید در پنجمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان برود. دیداری که قرار است خارج از پایتخت این کشور و در شهر صیدا برگزار شود و شاگردان اسکوچیچ به دنبال چهارمین پیروزی خود در این رقابت ها و حفظ صدرنشینی هستند.

 

وب سایت لبنانی lebanonfg که همواره عملکرد ملی پوشان ایرانی در اروپا را زیر نظر دارد، در مطلبی به درخشش لژیونرهای تیم ملی در فوتبال اروپا پرداخته است. این وب سایت با تیتر "درخشش بزرگ قابل توجه ایرانی ها" نوشته است: در بازه زمانی یک هفته گذشته، تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا به میدان رفتند. مهدی طارمی یکی از مطرح ترین چهره های تیم ملی ایران با پیراهن پورتو چهار گل به ثمر رساند.

 

1658677

 

این رسانه در ادامه به درخشش سایر ملی پوشان پرداخته و نوشته است: سردار آزمون مهاجم ایران هم دو گل برای زنیت روسیه به ثمر رساند. علی قلی زاده یک گل برای رویال شارلوای بلژیک به ثمر رساند و گل دیگری را خلق کرد. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم بوآویشتا پرتغال نیز دروازه خود را بسته نگه داشت.

 

دیدار تیم های ایران و لبنان از دور پنجم رقابت های مقدماتی جام جهانی، 20 آبان و در شهر صیدا لبنان که 45 کیلومتر از پایتخت این کشور یعنی بیروت فاصله دارد، برگزار می شود. به دلیل مشکلات نور این استادیوم، بازی ساعت 14 به وقت محلی و 14:30 به وقت ایران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها