کد خبر : 1788398 | 06 آبان 1400 ساعت 11:44 | 12.7K بازدید | 11 دیدگاه

خستگی‌ناپذیری ۳۶۰ دقیقه‌ای سیدجلال (عکس)

کاپیتان شماره چهار تیم پرسپولیس در چهارمین بازی این فصل سرخپوشان نیز به صورت فیکس بازی کرد.

خستگی‌ناپذیری ۳۶۰ دقیقه‌ای سیدجلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از زمان قهرمانی‌های متوالی تغییرات بسیار زیادی در کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان داشته اما مهره ثابت، کاپیتانی است که حالا به مرز ۴۰ سالگی رسیده و در این سن مهره ثابت و درخشان تیم یحیی گل‌محمدی به شمار می‌رود.

 

سیدجلال که جدایی سه زوج خود یعنی محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را تجربه کرده، حالا فرشاد فرجی را در کنار خود می‌بیند و تلاش می‌کند تا به همراه او از دروازه پرسپولیس محافظت کرده و حملات را دفع کند.

 

 

آنچه درباره سیدجلال اهمیت دارد، این است که او در ۴ بازی ابتدایی این فصل سرخپوشان فیکس بوده و در تمام دقایق به میدان رفته و با ارائه نمایش‌هایی کم‌نقص و مطمئن و رهبری ویژه، سرخپوشان را به سوی سه پیروزی هدایت کرده است.

 

اگرچه آمار دفاعی پرسپولیس در فصل جاری مطلوب نیست اما یحیی گل‌محمدی بی شک از حضور سیدجلال باشد خرسند باشد. بازیکنی که این فصل نقشی به مراتب مهم‌تر در ترکیب پرسپولیس خواهد داشت و شاید با شرایط نیروی انسانی قرمزها حتی بتوان لقب مهره بی جانشین را برایش انتخاب کرد.

 

 

باید دید خستگی ناپذیری سیدجلال تا کجا ادامه خواهد داشت؛ او سابقه ۲۹ بازی در لیگ هفدهم را در کارنامه دارد و حالا می‌رود که با عبور از رکورد ۲۵ بازی فصل گذشته، خود را در قامت مدافعی طراز اول در ورود به پنجمین دهه زندگی اش نشان دهد.

دیدگاه‌ها