کد خبر : 1788400 | 06 آبان 1400 ساعت 11:46 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

امید احمدی صفا در ایتالیا ناپدید شد!

تکرار سناریوی سعید ملایی در بوکس

بوکسور ایرانی بعد از ترک اردوی تیم ملی در ایتالیا گویا قصد بازگشت به کشور را ندارد.

تکرار سناریوی سعید ملایی در بوکس

به گزارش ورزش سه، امید احمدی‌صفا که از ملی‌پوشان بوکس ایران به‌شمار می‌رود، به‌طور هم‌زمان در رشته رزمی کیک‌بوکسینگ نیز فعالیت می‌کند. بوکسور ملی‌پوش ایران در حالی که‌ باید این روزها همراه با تیم ملی بوکس در رقابت‌های جهانی 2021 صربستان می‌بود، از شرکت در مسابقات انتخابی امتناع کرد تا همراه تیم کیک‌بوکسینگ راهی ایتالیا شود. دارنده مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی باکو، با اینکه تا آخرین روزهای اردوی تیم ملی بوکس در تمرینات حاضر بوده اما از مسئولان فدراسیون بوکس درخواست می‌کند که به صربستان نرود و در مقابل اجازه شرکت در مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ ایتالیا را به او بدهند.


احمدی‌صفا که پیش از این سابقه قهرمانی جهان در کیک‌بوکسینگ را دارد، در شرایطی به ایتالیا می‌رود که نمایش خوبی از خود نشان می‌دهد و فینالیست می‌شود؛ اما او در اقدامی عجیب و با وجود فینالیست‌شدن، در دیدار نهایی مقابل حریف قزاقستانی حاضر نمی‌شود و بدون هماهنگی میدان مسابقه و هتل محل اقامت خود را در ایتالیا ترک می‌کند. اعضای تیم ملی کیک‌بوکسینگ ایران و سایر دوستان او در تیم ملی بوکس در شرایطی طی چند روز گذشته از امید بی‌خبر بوده‌اند که او دو شب پیش در پیامی کوتاه به یکی، دو نفر از هم تیمی‌هایش خبر داده که از ایتالیا به آلمان رفته و آنجا اقامت دارد. احمدی‌صفا بعد از ارسال این پیام دیگر جواب هیچ‌کسی را نداده و سایر پیام‌ها را بدون جواب گذاشته است.


حالا با توجه به اظهارنظرهایی این بوکسور در شبکه های مجازی و برخی شبکه های خارجی به نظر می رسد او تصمیم گرفته به کشور بازنگردد و در واقع سناریوی سعید ملایی در جودو را تکرار کند.


احمدی صفا ادعاهایی را مطرح کرده که باید دید واکنش مسوولان تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در این باره چیست.

دیدگاه‌ها