کد خبر : 1788401 | 06 آبان 1400 ساعت 11:49 | 12.6K بازدید | 23 دیدگاه

عبدی و یامگا؛ آغاز کورس حیثیتی کفش طلا (عکس)

تنها دو روز پس از دبل آرتور یامگا، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس دو گل زد و تیمش را به سه امتیاز رساند.

عبدی و یامگا؛ آغاز کورس حیثیتی کفش طلا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مازنی تیم پرسپولیس که در صحنه گل اول احتمالا به خاطر باز کردن دروازه تیم محل تولدش خوشحالی نکرد، پس از گل دوم دیگر نتوانست جلوی خودش را بگیرد و یک شادی گل عمیق و جانانه را انجام داد؛ پس از گلی که اگرچه میلاد سرلک و سیامک نعمتی هم در آن نقش آفرینی کرده بودند اما نقش اولش را باید به نام مهدی عبدی نوشت.

 

عبدی در این صحنه، پس از کنترل توپ، با سرتوپی تماشایی مدافع حریف را از پیش رو برداشت و بعد یا تمام توان توپ را از یک قدمی به دروازه علیرضا حقیقی شلیک کرد تا تیمش را به گل دوم برساند.

 

این گل از نظر اهمیت شاید مشابه گلی بود که فصل گذشته در دیدار با تراکتور به ثمر رساند. او در آن بازی نیز موفق به دبل شد و در حالی که پرسپولیسی‌ها نگران از دست رفتن امتیاز بودند، به عنوان منجی ظاهر شد و تیمش را یک تنه به پیروزی رساند؛ این همان چیزی است که یحیی انتظار دارد در ادامه فصل نیز از مهاجم جوان خود ببیند - پوشیدن ردای آقای گلی.

 

 

دبل عبدی درست دو روز پس از دو گل ارزشمند آرتور یامگا مهاجم جدید استقلال رقم خورد. دو گل از این ستاره کامرونی، او را به چهره اصلی در کری‌خوانی‌های هواداری تبدیل کرده بود و استقلالی‌ها وعده هفته هشتم و بازی شهرآورد را به پرسپولیسی‌ها می‌دادند اما حالا دبل عبدی سبب شده تا قرمزها نیز یک برگ آس در دست خود داشته باشند.

 

برای طرفداران پرسپولیس شاید باعث تعجب باشد که بدانند عبدی هنوز کمتر از ۲۳ سال سن دارد و هنوز یک فصل دیگر می‌تواند از لیست بزرگسالان خارج باشد اما با این حال او در سالهای گذشته به عنوان یک مهاجم گلزن خود را مطرح کرده و شاید زمان آن باشد که پرواز اصلی به جمع گلزنان برتر لیگ ایران را رقم بزند.

 

در صورتی که عبدی و یامگا در ادامه فصل بتوانند همین روند را ادامه دهند، بدون شک رقابت در فوتبال ایران جذابتر از این هم خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها