کد خبر : 1788407 | 06 آبان 1400 ساعت 12:05 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گذر دو هفته از فصل جدید لیگ برتر؛

5+1 تیم، 180 دقیقه در حسرت گلزنی!

هفته دوم لیگ برتر شب گذشته پایان یافت و آمار و ارقام حکایت از گل نزدن 6 تیم در دو هفته آغازین فصل جدید دارد.

5+1 تیم، 180 دقیقه در حسرت گلزنی!

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته با برگزاری مصاف تیم‌های پرسپولیس-نساجی و فولاد-آلومینیوم دیدارهای هفته دوم لیگ برتر هم به پایان رسید اما همچنان خط تیره‌ و صفرهای پرشماری در جدول رده‌بندی لیگ برتر به چشم می‌خورد؛ یکی از موضوعات مهم در دو هفته نخست لیگ برتر کم گل بودن مسابقات بوده است.

 

هفته اول با میانگین 1.75 گل زده در هر مسابقه به پایان رسید و هفته دوم که یک بازی نسبت به هفته اول کمتر برگزار شد و تکلیف دیدار مس-شهر خودرو در کمیته انضباطی مشخص می‌شود، با میانگین گل 2.4 خاتمه پیدا کرد؛ با این‌حال هنوز 5 تیم در لیگ برتری با گذشت دو هفته از زمان برگزاری مسابقات موفق به گلزنی نشده‌اند و شمار گل‌های زده‌شان صفر است.

 

صنعت نفت آبادان، هوادار، فجرسپاسی، نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو تیم‌هایی هستند که در دو هفته اول لیگ بیست و یکم نتوانستند دروازه رقبای خود را باز کنند؛ مس رفسنجان در موقعیت ویژه‌ای قرار دارد، چرا که هیچکدام از بازیکنان این تیم موفق به گلزنی نشدند اما حکم انضباطی دیدار با شهر خودرو باعث می‌شود تا این تیم با 3 گل زده هفته دوم را به پایان ببرد و عملاً صفر در مقابل گل‌های زده‌اش پاک شود.

 

باید دید پنج تیمی که از آن‌ها یاد شد، آیا در هفته سوم موفق می‌شود که طلسم گل نزدن‌های خود در فصل جدید لیگ پایان بدهند؟ جالب آن‌که رویارویی‌های مستقیمی هم با یکدیگر دارند، نفت آبادان در خانه پذیرای فجرسپاسی است و نفت مسجدسلیمان در مشهد به مصاف شهر خودرو خواهد رفت.

دیدگاه‌ها