کد خبر : 1788408 | 06 آبان 1400 ساعت 12:11 | 26.9K بازدید | 7 دیدگاه

میثاقیان دست بردار فوتبال نیست

سرمربیگری در لیگ برتر به چه قیمت؟(عکس)

سرمربی جدید تیم فوتبال شهر خودرو پس از مدت‌ها به عرصه مربیگری در لیگ برتر بازگشت و چالش جدیدی را در مشهد تجربه خواهد کرد.

سرمربیگری در لیگ برتر به چه قیمت؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که اکبر میثاقیان در 9 هفته ابتدایی لیگ هفدهم نتایج ضعیفی با تیم سیاه جامگان گرفت، او از سمت خود کنار گذاشته شد و پس از آن‌هم میثاقیان تجربه مربیگری در لیگ دسته اول و دوم فوتبال ایران را به دست آورد و هرگز در چهار سال گذشته به لیگ برتر بازنگشت تا این‌که بازهم در قامت سرمربی تیم شهر خود در لیگ بیست و یکم به لیگ برتر بازگشت.

 

میثاقیان 68 ساله که خود تیم پدیده (شهر خودرو) را به لیگ برتر آورد و پس از آن جای خود را به علیرضا مرزبان داد و فرصت سرمربیگری در لیگ برتر با این تیم مشهدی را به دست نیاورد، اما حالا پس از 6 سال این سرمربی باتجربه فوتبال ایران فرصت دارد تا عنابی‌پوشان مشهدی را در لیگ برتر هدایت کند.

 

 

اکبر میثاقیان که به انجام چالش‌های سخت در دوران مربیگری‌اش شهرت دارد و شاید بتوان به معجزه او در لیگ شانزدهم با سیاه جامگان و بقا در لیگ برتر اشاره کرد، حالا باید تیمی را جمع و جور کند که به لحاظ ساختاری مشکلات عدیده‌‎ای دارد اما کارنامه میثاقیان نشان داده که او در تیم‌های بحران‌زده توانسته بهتر عمل کند و روزهای خوبی را بگذراند!

 

باید دید این سرمربی باتجربه فوتبال ایران که به شکلی غیرمنتظره به لیگ برتر بازگشت، چه عملکردی را از خود در تیم مشهدی به جای می‌گذارد؛ جالب آن‌که همیشه میثاقیان درباره حسرت بزرگ خود برای حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به عنوان مربی صحبت کرده و او حالا شنبه نخستین تجربه خود در ورزشگاه جدیدالتاسیس مشهدی را به دست می‌آورد و هدایت تیم شهر خودرو مقابل نفت مسجدسلیمان را برعهده خواهد داشت.

 

 

 

با توجه به شرایط کلی شهرخودرو امیدواری زیادی به  میثاقیان وجود ندارد و مشخص نیست که چرا این مربی در دهه هفتم زندگی به این پیشنهاد پاسخ مثبت داده است.

 

عکاس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها