کد خبر : 1788410 | 06 آبان 1400 ساعت 12:14 | 59.3K بازدید | 264 دیدگاه

نظرسنجی نوشتاری برای هواداران پرسپولیس و استقلال؛

شما بگویید: لیگ بیست‌و‌یکم - فصل قرمز یا آبی؟

پرسپولیس و استقلال فصل جدید لیگ برتر خلیج فارس را با دو پیروزی آغاز کرده‌اند.

 شما بگویید: لیگ بیست‌و‌یکم - فصل قرمز یا آبی؟

به گزارش "ورزش سه"، این درخشش در حالی اتفاق افتاد که هواداران رقیب با استدلال‌های خاص خود انتظار داشتند که پرسپولیس و استقلال شروع خوبی در لیگ برتر نداشته باشند. شکست پرسپولیس برابر الهلال سبب شده بود تا این فرضیه برای آبی‌ها شکل بگیرد و نتایج سالهای گذشته استقلال نیز چنین فکری را به ذهن قرمزها متبادر کرده بود.

 

اما تیم فرهاد مجیدی در آزادی و فولادشهر و شاگردان یحیی گل‌محمدی در خوزستان و تهران برنده شدند تا با شش امتیاز کورس قهرمانی را خیلی زود به همراه گل‌گهر و سپاهان تشکیل بدهند.

 

اینکه سرخابی‌های پایتخت نمایش‌های مطلوبی دارند یا خیر، پرسشی است که پاسخهای متفاوتی را از زبان کارشناسان و طرفداران می‌گیرد اما شاید جملگی آنها اتفاق نظر داشته باشند که این فصل هر دو تیم مدعی جدی عنوان قهرمانی خواهند بود و شاید تا پایان فصل، لیگ ایران شاید یک رقابت نزدیک بین دو رقیب سنتی باشد.

 

 

استقلالی‌ها که از لیگ دوازدهم به عنوان قهرمانی نرسیده‌اند، بیش از هر تیم دیگری تشنه این عنوان هستند و اگر قهرمانی را با فرهاد مجیدی تجربه کنند، بی شک به شیرین‌ترین جام چند وقت اخیر خود خواهند رسید.

 

از آن طرف پرسپولیس سیری ناپذیر برای کسب تمام عناوین اقدام می‌کند و گویی بعد از بالا بردن هر جام، آن را فراموش و به سوی دیگری می‌رود. در عین حال «دبل هت‌تریک» انگیزه‌ای تازه به قرمزها داده تا آنها برای هفتمین سال متوالی مدعی قهرمانی باشند.

 

 

اما به نظر شما کدام تیم در فصل جدید عملکرد بهتری داشته و شانس بیشتری برای ادامه فصل دارد؟ خط حمله آتشین استقلال با حضور یامگا قدرتمندتر است یا پرسپولیس با مهدی عبدی تهدید جدی‌تری به حساب می‌آید؟ نظر خود را برایمان بنویسید و البته به دیدگاه بقیه هم می‌توانید پاسخ بدهید؛ نظرات شما به زودی بررسی و تایید خواهند شد.

دیدگاه‌ها