کد خبر : 1788411 | 06 آبان 1400 ساعت 12:23 | 28.4K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش جالب نشریه بیلد به گلباران شدن بایرن (عکس)

نشریه بیلد آلمان واکنش جالبی به شکست پنج گله بایرن مقابل مونشن‌گلادباخ نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در سه مسابقه قبلی خود 13 گل وارد دروازه حریفانش کرده بود شب گذشته با روحیه ای مناسب در دور دوم جام حذفی آلمان به مصاف مونشن‌گلادباخ رفت اما در پایان بازی شاهد رقم خوردن نتیجه‌ای بودیم که باور کردن آن برای هواداران بایرن و بطور کلی فوتبال‌دوستان دشوار بود چراکه تیم یولیان ناگلزمان با 5 گل برابر حریف خود شکست خورد.

 

در واقع همه بازیکنان بایرن مونیخ در مسابقه شب گذشته برابر مونشن گلادباخ عملکردی ناامید کننده از خود ارائه دادند و همین موضوع شکست سنگین باواریایی‌ها و حذف آنها از جام حذفی آلمان را رقم زد؛ موضوعی که واکنش های جالبی را در بین هواداران فوتبال در آلمان و البته رسانه‌های این کشور در پی داشته است.

 

در همین راستا نشریه بیلد آلمان که یکی از معتبرترین رسانه های این کشور محسوب می شود واکنش قابل توجه و جالبی به تحقیر بایرن مونیخ مقابل مونشن گلادباخ داشته است. بیلد با تیتر "5-0؛ بله این(نتیجه) واقعا درست است" به باخت عجیب بایرن مونیخ برابر گلادباخ اشاره کرده است. بیلد همچنین در بخش نمره دهی به بازیکنان بایرن مونیخ نیز از خجالت آنها درآمده و در واقع هیچ کدام از آن ها نمره ای بیشتر از 6 دریافت نکرده اند‌. همچنین مانوئل نویر و نیکولاس سوله با کسب نمره 4 بدترین بازیکنان دیشب بایرن مونیخ از نگاه بیلد بوده‌اند.

 

 

1658726

دیدگاه‌ها