کد خبر : 1788416 | 06 آبان 1400 ساعت 12:35 | 51.2K بازدید | 110 دیدگاه

چالش سخت برای پیدا کردن جانشین مناسب کومان

نظرسنجی؛ بارسلونا را به کدام سرمربی می‌دهید؟

بعد از برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا حالا این باشگاه به دنبال بهترین گزینه است تا بتواند تیم کاتالانی را از بحران به وجود آمده خارج کند.

نظرسنجی؛ بارسلونا را به کدام سرمربی می‌دهید؟

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا قبل از آغاز فصل نیز بسیاری از هواداران بارسلونا با توجه به رابطه نه چندان خوب خوان لاپورتا و رونالد کومان و از طرف دیگر جدایی لیونل مسی از این تیم، پیش‌بینی می‌کردند که سرمربی هلندی نتواند تا پایان فصل هدایت بلوگرانا را برعهده داشته باشد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و کومان شب گذشته بعد از شکست بارسا برابر رایو وایکانو از هدایت بلوگرانا برکنار شد.

 

در واقع می‌توان گفت که بعد از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در نوکمپ بود که فشارها روی رونالد کومان افزایش یافت. بعد از آن نیز بارسا نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و نهایتاً شکست در ال‌کلاسیکو و سپس برابر رایو وایکانو باعث شد که صبر سران این باشگاه لبریز شده و کومان بالاخره خراج شود.

 

اما طی ساعات گذشته و بعد از رسمی شدن برکناری رونالد کومان شایعات زیادی در مورد سرمربی بعدی این تیم به گوش رسیده است. با این حال اکثر گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که ژاوی هرناندز، اسطوره بارسا و سرمربی کنونی السد از بیشترین شانس برای هدایت این تیم برخوردار است. با این حال گزینه های دیگری هم هستند که سران باشگاه کاتالانی نیم نگاهی هم به آن ها دارند.


 
ژاوی

 

1658741


ژاوی که در دوران بازی از محبوبیت بسیار ویژه ای در بین هواداران بارسلونا برخوردار بود حالا به گزینه اصلی هدایت این تیم تبدیل شده است. او پیش از این قرارداد خود را تا سال 2022 و بعد از جام جهانی قطر با السد تمدید کرده و به نظر می رسد که در صورت راضی شدن سران باشگاه قطری، شانس اصلی جانشینی رونالد کومان خواهد بود.

 

روبرتو مارتینز

 

1658740


سرمربی تیم ملی بلژیک در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی موفقیت با این تیم در جام جهانی قطر قرار داده و پیش از این نیز در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال هدایت بارسلونا به همین موضوع تاکید کرده بود. با این حال او همچنان یکی از گزینه‌های هدایت بارسا محسوب می شود و اصلا بعید نیست در صورت عدم توافق سران این باشگاه با ژاوی، حضور او روی نیمکت این تیم جدی شود.

 

مارسلو گایاردو

 

1658738


سرمربی کنونی باشگاه ریورپلاته روزهای پایانی قرارداد خود با این باشگاه آرژانتینی را پشت سر می‌گذارد و پیش از این نیز شایعاتی پیرامون حضور او در بارسلونا مطرح شده بود. البته این رابطه خوب بین لیونل مسی و گایاردو بود که او را نیمکت بارسلونا نزدیک کرده بود و حالا با توجه به جدایی فوق ستاره آرژانتینی بعید به نظر می‌رسد که این مربی شانس زیادی برای هدایت بلوگرانا داشته باشد.

 

آنتونیو کونته، یواخیم لوو و دیگران

 

1658737


در نهایت برخی شایعات نیز وجود دارد که ممکن است بارسلونا به سراغ مربیان دیگری نظیر آنتونیو کونته یا یواخیم لوو هم برود. این دو سرمربی بعد از جدایی از اینتر و تیم ملی آلمان بدون تیم بوده اند اما به طور کلی بعید به نظر می رسد که با وجود ژاوی و روبرتو مارتینز باشگاه بارسلونا به سراغ آنها برود. همچنین یوردی کرویف نیز به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شده اما به نظر می‌رسد خود او علاقه ای به قبول این مسئولیت نداشته و قصد دارد در همان بخش مدیریت باشگاه فعالیت کند.

 

با توجه به تمام گزینه های مطرح شده حالا شما هم می‌توانید گزینه مطلوب خود را برای جانشینی رونالد کومان نوشته و بگویید که نهایتا چه کسی می تواند با آمدن به بارسلونا، این تیم را از بحران به وجود آمده خارج کند.

دیدگاه‌ها