کد خبر : 1788420 | 06 آبان 1400 ساعت 12:39 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

شهر خودرو با 14 بازیکن به مصاف نفت می‌رود؛

جدول لیگ برتر فعلا شانزده تیمی می‌ماند

با توجه به پایان تحریم تمرینات، به نظر می‌رسد نماینده فوتبال خراسان رضوی در هفته سوم لیگ برتر حاضر خواهد شد.

جدول لیگ برتر فعلا شانزده تیمی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه" یکی از اتفاقاتی جنجالی که می‌توانست برای نخستین‌بار در تاریخچه لیگ برتر فوتبال ایران رقم بخورد، حذف یک تیم از جدول رقابت‌ها و 15 تیمی شدن مسابقات لیگ بیست و یکم بود؛ موضوعی که به واسطه عدم حضور تیم شهر خودرو در رفسنجان و دیدار مقابل مس مطرح شد و به واسطه بحران تیم مشهدی پیش‌بینی می‌شد آن‌ها در هفته سوم لیگ هم حضور پیدا نکنند.

 

با این‌حال اما از روز گذشته اعتصاب یک هفته‌ای بازیکنان شهر خودرو شکسته شد و آن‌ها زیرنظر کادرفنی جدید و با هدایت اکبر میثاقیان تمرینات خود را آغاز کردند و عملاً سه جلسه تمرینی فرصت دارند تا برای مصاف نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر که شنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‎‌شود، آماده شوند.

 

مسئله کناره‌گیری نماینده فوتبال خراسان رضوی از لیگ برتر و حذف از جدول فعلا با توجه به آغاز تمرینات دور از ذهن به نظر می‌رسد و عنابی‌پوشان در جدول لیگ برتر باقی خواهند ماند.

 

1658744

 

البته که مشخص نیست در هفته‌های آتی لیگ برتر چه اتفاقی برای شهر خودرو خواهد افتاد، چرا که عدم حضور تنها در یک مسابقه می‌تواند به حذف نام تیم مشهدی از جدول لیگ و هم‌چنین سقوط به دسته دوم لیگ برتر منجر شود.

دیدگاه‌ها