کد خبر : 1788422 | 06 آبان 1400 ساعت 12:45 | 26.8K بازدید | 13 دیدگاه

لیگ از هفته دوم برای تراکتور شروع شد؛

قادری: یامگا نتیجه بازی را تعیین نمی‌کند

هافبک جوان تراکتور اعتقاد دارد لیگ برای آن ها از بازی دوم شروع شده و برای این موضوع دلیل می آورد.

 قادری: یامگا نتیجه بازی را تعیین نمی‌کند

به گزارش ورزش سه، تراکتور با پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت آبادان شرایط روحی روانی بهتری پیدا کرد محمد قادری در این مورد به خبرنگار ما گفت: قطعا همین طور است. بازی اول به دلیل اینکه بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم مقابل گل گهر ضرر کردیم ولی خدا را شکر در بازی قبلی جبران کردیم و بازیکنان جدید ما حضور پیدا کردند و امیدوارم این بردها ادامه دار باشد. اینکه بازیکنان جدید با قبلی‌ها هماهنگ شوند قطعاً کمی زمان می‌برد. انشالله در بازی با استقلال هم سه امتیاز را بگیریم.

 

او در مورد تقابل با کوین یامگا بازیکن خطرناک این روزهای استقلال ادامه داد: بازی ما و استقلال هم زمان بود و من بعدش صحنه هایی از  بازی استقلال را دیدم و بازیکن خارجی آنها واقعا خوب بود اما یک بازیکن نمی تواند تعیین کننده نتیجه یک دیدار باشد و انشاالله تراکتور روز شنبه پیروز شود.

 

بازیکن تراکتور در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و بهتر شدن اوضاع گفت: بازی با صنعت نفت آبادان اولین بازی ما بود که در آن بازیکنان جدید هم حضور داشتند و این اتفاق خیلی خوبی است. در بازی اول با گل گهر بازیکنان همراه ما بودند اما پنجره باز نشد و در شرایط خیلی خاص از لحاظ تاکتیکی به زمین رفتیم و حتی سرمربی ما تا آخرین لحظه نمی دانست که می تواند از بازیکنانش استفاده کند یا خیر و مجبور شد به جوانها بازی بدهد ولی هرچه که بود آن بازی گذشت و از بازی با آبادان لیگ برای ما شروع شد و امیدواریم بتوانیم با نتایج خوبی که می گیریم دل هواداران را شاد کنیم.

 

هافبک سرخ پوشان تبریزی وی در مورد اینکه وضعیت تیمش را با شکل و شمایل جدید چطور می بیند توضیح داد: همیشه توقع از تیم پرطرفدار بالا است. لیگ تازه شروع شده و نمی توان پیش بینی کرد فقط این را بگویم تیم خیلی خوبی داریم و قطعاً جزو مدعیان هستیم.

 

قادری در پایان در مورد عدم حضور تماشاگران و ضربه‌ای که تراکتور از این ناحیه می خورد افزود: در مورد هواداران ما همه اطلاعات کافی دارند و هواداران تراکتور از بهترین ها هستند و جای آنها خیلی خالی است و امیدوارم خیلی زود تر بتوانند به ورزشگاه بیایند و حمایتمان کنند چون قطعاً با حمایت آنها نتایج بهتری می‌گیریم.

دیدگاه‌ها