کد خبر : 1788423 | 06 آبان 1400 ساعت 12:46 | 8.2K بازدید | 11 دیدگاه

داور به آنها لطف داشت؛

جانملکی: پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم

مدافع نساجی مازندران از جمله بازیکنان جوانی است که الهامی به او اعتماد کرده و او نیز در پی پاسخ دادن به این اعتماد است.

جانملکی: پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم

به گزارش ورزش سه، نساجی مازندران با اختلاف کمی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد امیر جانملکی در این مورد به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس بزرگی است ما هم سعی کردیم مقابل آنها خوب بازی کنیم. فارغ  از نتیجه  فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و حق ما از این دیدار شکست نبود ولی این اتفاق افتاد و امیدواریم در بازی های بعد جبران کنیم.

 

او در مورد اینکه نساجی با وجود کسب و تصاویر در بازی قبلی شرایط بدی در جدول ندارد ادامه داد: الان ابتدای لیگ است و خیلی نمی‌توان در مورد شرایط جدول صحبت کرد و ما هم رفته رفته به بازی ها بر می گردیم و می توانیم امتیازها را جمع کنیم. به بازی های پیشرو خیلی امیدوار هستیم.

 

او در مورد صحبت ساکت الهامی مبنی بر اینکه پرسپولیس تصور نمی کرد مقابل نساجی روز سختی داشته باشد اظهار کرد: ما پرسپولیس را کاملا آنالیز کرده بودیم و آقای الهامی این نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده بود ما هم تمام تلاشمان را کردیم و بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. نتیجه آنطور که میخواستیم نشد امیدواریم در بازی های بعدی جبران کنیم.

 

مدافع نساجی در خصوص قضاوت داور عنوان کرد: نظر خاصی در مورد داوری نمی توانم بدهم ولی داوری بعضی اوقات  لطفی به پرسپولیس دارد و از این بیشتر چیزی نمی گویم.

 

 

این بازیکن که ۲۱ سال دارد در مورد جوانگرایی ساکت الهامی نظرش را اینگونه بیان کرد: ما خودمان را مدیون آقای الهامی می دانیم. ایشان به ما اعتماد می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم رو سفیدش کنیم و از او ممنون هستیم. امیدوارم روند خوبی را در پیش بگیریم.

 

او در مورد آمار خوب گلزنی مدافعان نساجی در فصل گذشته و اینکه امسال هم چنین چیزی تکرار می‌شود یا خیر گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم چنین چیزی اتفاق بیفتد در ابتدا به عنوان مدافع تلاش می کنیم و گل نخوریم و اگر هم شد گل بزنیم و امتیازات خوبی جمع کنیم.

 

جانملکی در پایان در مورد دیدار بعدی با گل گهر سیرجان افزود: گل گهر تیم خیلی خوبی است و این موضوع را در دو بازی قبلی ثابت کرده. بازی با پرسپولیس دیگر برای ما تمام شده و تمام تلاشمان را می کنیم پدیده با گل گهر با کسب یک امتیاز خوب به شهرمان برگردیم.

دیدگاه‌ها