کد خبر : 1788427 | 06 آبان 1400 ساعت 13:20 | 28.2K بازدید | 17 دیدگاه

راز شکست یونایتد در جذب ارلینگ هالند فاش شد

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، درباره چگونگی پیروزی آنها در نبرد برای جذب ارلینگ هالند توضیح داد.

راز شکست یونایتد در جذب ارلینگ هالند فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند در ترکیب تیم اتریشی سالزبورگ بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد. در حالی که بسیاری از گزارش ها حاکی از آن بود که مهاجم نروژی در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار گرفته اما نهایتاً این دورتموند بود که دست به کار بزرگی زد و ارلینگ هالند را در ژانویه 2020 به خدمت گرفت.

 

حالا و بعد از نمایش های درخشان و فوق العاده ای که ارلینگ هالند در ترکیب زنبورها ارائه داده مشخص شده که این باشگاه آلمانی دست به چه کار بزرگی زده است. در واقع ستاره نروژی طی ماه‌های اخیر مهم ترین بازیکن دورتموند بوده و همین موضوع باعث شده اکثر غول های فوتبال اروپا خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند.

 

 

1654680

 

 

در همین راستا مدیر باشگاه دورتموند یعنی هانس یواخیم واتسکه دلیل موفقیت آن ها در جذب ارلینگ هالند و بر غلبه بر منچستر یونایتد در این راه را توضیح داده است. او در این باره گفت: "پیشنهاد منچستریونایتد بهتر بود اما مینو رایولا متوجه شد که هالند با ما شرایط بهتری خواهد داشت. در واقع همه متوجه می‌شوند که افراد با استعداد سریع‌ترین پیشرفت را با ما خواهند داشت. این یک استدلال محکم برای بازیکنان، والدین آن ها و مشاوران‌شان است. ما هیچ مانعی برای بازی دادن به نوجوانان 17 ساله نداریم."

دیدگاه‌ها