کد خبر : 1788434 | 06 آبان 1400 ساعت 14:13 | 98.7K بازدید | 32 دیدگاه

امیدوارم استقلال در ابتدای فصل ببازد

جلب رضایت فرهاد مجیدی از بزرگترین منتقد استقلال!

استقلال دو بازی نخست خود در لیگ بیست و یکم را برده و از این لحاظ توانسته رضایت هواداران را برآورده کند.

جلب رضایت فرهاد مجیدی از بزرگترین منتقد استقلال!

به گزارش ورزش سه ، البته عده‌ای از کارشناسان فوتبال بر این باور هستند که استقلال هنوز نتوانسته قشنگ بازی کند و فقط امتیازات دو بازی اخیر را از آن خود کرده است. به لطف همین امتیازات هم هست که استقلال فعلاً در سکوت خبری و آرامش به سر می‌برد و حال این تیم خوب است. حاشیه به صورت موقت از استقلال دور شده و شاگردان مجیدی روزهای خوشی را سپری می‌کنند. استقلال در این هفته میزبان تیم پرطرفدار تراکتور است و این فرصتی برای اثبات بیشتر کیفیت تیم مجیدی است.


حسن روشن که هموار مهمترین منتقد استقلالی‌ها بوده در پاسخ به ایران ورزشی نظرات جالب و متفاوتی دارد:

 


 
شرایط استقلال را در هفته‌های اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟


 در دیدار با ذوب‌آهن بازی خوبی را از تیم استقلال دیدم، اما فقط یک چیز باعث نگرانی است. حفظ چیزی که به دست می‌آوری، از به دست آوردن آن سخت‌تر است. من فقط این دلواپسی را دارم که استقلال نتواند این شرایط را در ادامه حفظ کند.

 


شما پس شیوه بازی کردن استقلال را پسندیده‌اید؟


 بله، به نظرم خیلی خوب بازی کردند. من خیلی اهل نگاه کردن بازی‌های استقلال نیستم، اما از بازی این تیم مقابل ذوب لذت بردم. هرچند که باید حرف قبلم را تکرار کنم؛ امیدوارم این شرایط حفظ شود، چون در ادامه لیگ ممکن است این تیم به بی‌پولی بخورد، مشکلات پیش‌بینی نشده پیش بیاید، اگر در زمان ناملایمات هم بتوانند تیم را اینطور حفظ کنند یعنی مدیریت کارش را درست انجام داده است. فعلاً هوادار راضی و خوشحال است و این مسأله هم باعث رضایت ما شده است.

 


در بازی با ذوب بازیکن خارجی تازه‌وارد این تیم (یامگا) دو گل زد و باعث برد تیم استقلال شد، این بازیکن را از نظر فنی چطور دیدید؟


 این بازیکن در زمین برای استقلال خیلی زحمت کشید. اما چنین بازیکنانی باید از نظر روحی با تیم هماهنگ شوند. اگر او بتواند به این هماهنگی با استقلال برسد، عالی خواهد بود.
پیش از اینکه فصل شروع شود، منتقدان به نحوه یارگیری استقلال انتقاد داشتند و اینطور می‌گفتند که استقلال شاکله تیمش را از دست داد، اما نتوانست برحسب نیازش بازیکن بگیرد. شما چنین نظری دارید؟


 من خیلی دقیق بازیکنان استقلال را نمی‌شناسم، اما معتقدم بازیکنی که در یک تیم اشباع می‌شود، نباید به زور آن را نگه داشت. فکر می‌کنم یکسری از بازیکنان استقلال اشباع شده بودند و باید می‌رفتند و استقلال بازیکنان جوان خوبی گرفته است. شاید در بازی با الهلال این نظر را نداشتیم اما در بازی با ذوب کیفیت این بازیکنان را خوب دیدم.

 

1658783

 


پس جوانی این بازیکنان تازه‌وارد را پوئن مثبت برای استقلال می‌دانید؟


 همینطور است. بازیکنان جوان بیشتر حرف مربی خود را گوش می‌کنند. بعضی از بازیکنان بعد از دو سه سال که از آنها تعریف و تمجید می‌شود غرور آنها را می‌گیرد و ممکن است زود اشباع شوند و دیگر به کار تیم نیایند. البته هنوز زود است که به طور قطعی در مورد هر چیزی نظر بدهیم و اجازه دهیم که زمان همه چیز را مشخص کند. اما آنچه مسلم است بازیکن خارجی که استقلال خریده کیفیت خوبی دارد و دیگر بازیکن بنجل به استقلال نیاورده‌اند.

 


به نظرتان  اینکه استقلال فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی حفظ کرد کار خوبی انجام داد یا اینکه فرهاد باید جای خود را به مربی دیگری می‌داد؟


 من اعتقاد دارم کار خوبی کردند فرهاد را حفظ کردند. اگر می‌رفت حتماً می‌گفتند اجازه ندادند مجیدی کارش را بکند. خیلی خوب است که آجورلو با مجیدی سه‌ساله بست،  اما از شرط‌هایی که در قرارداد فرهاد گذاشته‌اند، بی‌خبرم. همانطور که گفتم اما از الان باید پیش‌بینی همه ناملایمات را بکنیم که اگر مشکلی پیش آمد غافلگیر نشویم.

 


استقلال بازی با تراکتور را در پیش دارد. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟


 شرایط تراکتور بدتر از استقلال است و استقلالی‌ها شرایط روحی بهتری دارند. امیدوارم تماشاگرها هم به عرصه فوتبال برگردند که بازی‌ها با حضور آنها گرم‌تر می‌شود.

 

دیدگاه‌ها